Я досліджую світ. 1 клас. І семестр (за підручником Т. Г. Гільберг, С. С. Тарнавської, Н. М. Павич) ПШМ285
Паперова версія Електронна версія
Паперова версія
У наявності
250,00 грн
Доставка
УКРПОЧТА - від 35 грн Детальніше>
НОВА ПОШТА - від 70 грн Детальніше>
Оплата
Готівкою під час отримання, картою Visa/MasterCard, безготівковий розрахунок для юридичніх осіб
Гарантія
Друковані видання належної якості не підлягають обміну та поверненню. Про інші випадки детальніше тут
Електронна версія
250,00 грн
Разом Відгуки
Код | ПШМ285 |
---|---|
ISBN | 9786170041883 |
Серія | Мій конспект |
Вік/клас | 1 клас |
Розмір | А4 |
Сторінок | 224 |
Видавництво | Основа |
Автор |
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) та чинних Типових освітніх програм.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника Т. Г. Гільберг, С. С. Тарнавської, Н. М. Павич (Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для 1-го кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1. – К. : Генеза, 2023).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника Т. Г. Гільберг, С. С. Тарнавської, Н. М. Павич (Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для 1-го кл. закл. заг. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1. – К. : Генеза, 2023).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Напишіть відгук