Часті питання

Тут зібрані популярні питання, які можуть виникнути у вас перед покупкою або після, і докладні відповіді на них

Як оформити замовлення?

  1. Додайте бажані книги до кошика, натиснувши «Купити».
  2. Перейдіть в «Кошик» зверху сторінки.
  3. Введіть свої дані (ПІБ, телефон, email).
  4. Під списком обраних товарів, оберіть спосіб доставки - «Нова пошта», «Укрпошта».
  5. Оберіть зручний для вас спосіб оплати - «Під час отримання у відділенні» або Оплата онлайн через «LiqPay».
  6. За потреби залиште коментар.
  7. Натисніть «Оформити замовлення»

Якщо обираєте «Оплата онлайн» через «LiqPay» вам потрібно настиснути «Оформити замовлення» аби відкрилася сторінка оплати «LiqPay».
Введіть вручну в спеціальні поля дані своєї картки: номер, термін дії та CVC2 код (спеціальний захисний код на звороті картки).
Підтвердьте оплату за допомогою СМС, двінка банку або мобільного додатку вашого банку. Оплата нам надійде автоматично.

Якщо бажаєте оформити замовлення по безготівкому розрахунку, юридичним особам необхідно надіслати виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (єдиного податку) та контакті дані відповідальної особи для підписання договору на електронну адресу site@osnova.com.ua.

Які варіанти оплати та доставки замовлення?

Варіанти доставки

Доставка можлива тільки по території України.
Відправка замовлень відбувається з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 18:00.

Укрпошта

Доставка від 4 до 16 днів.
Смс з номером відправлення надійде на номер телефону, вказаний під час оформлення замовлення.
Безкоштовна доставка - від 400 грн.
Якщо замовлення менше 400 грн
- ви сплачує частину поштової доставки — 28,90 грн (додано до суми замовлення).

Оплата «Під час отримання» у відділенні додатково сплачується комісія служби доставки за послуги переказу коштів у розмірі 1 % від суми замовлення, але не менше 7 грн.
«Онлайн оплата» через платіжну систему «LiqPay»
включає вартість замовлення + доставка. Оплата карткою будь-якого банку. Комісію банку за вас сплачуємо ми. Ніяких додаткових платежів або комісій при отриманні


Нова пошта

Доставка від 1 до 7 днів. Смс з номером відправлення надійде на номер телефону, вказаний під час оформлення замовлення.
Доставка «Кур'єром Нова Пошта» відбуваеться лише по предоплаті. Для цього потрібно вказати кінцеву адресу доправлення та обрати «Онлайн оплата» через платіжну систему «LiqPay».

Безкоштовна доставка - від 1000 грн;
від 500грн до 1000 грн — вартість доставки 55 грн;
до 500 грн — 45 грн;
Цю суму вже додано до вартості замовлення на сайті.


Оплата «Під час отримання» у відділенні додатково сплачується комісія служби доставки за послуги переказу коштів у розмірі 2 % від суми замовлення.
«Онлайн оплата» через платіжну систему «LiqPay» включає вартість замовлення + доставка. Оплата карткою будь-якого банку. Комісію банку за вас сплачуємо ми. Ніяких додаткових платежів або комісій при отриманні.


 

Ви будете передзвонювати після оформлення замовлення?

У разі наявності повної інформації по замовленню, ми не будемо телефонувати і надішлемо СМС. В інших випадках ми зателефонуємо Вам.

Якщо після замовлення ви бажаєте внести якісь зміни, ви можете звязатися з нами за номером 0800 505 212.

Під час оформлення сторінка оплати була випадково закрита або виникла проблема, що тепер робити?

Було закрито сторінку оформлення замовлення
Просто відкрийте сторінку Мої замовлення у робочій кімнаті та на тисніть сплатити карткою.

Я зробив помилку при оформленні, що робити?

Якомога швидше повідомте нас про помилку за телефонами:

0800-505-212 - гаряча лінія
050 468 49 48 (Viber, Telegram)
067 382 84 25
073 731 96 34

Мінімальній час з моменту оформлення замовлення до його відправлення - 30 хв.

Мені прислали не те, що я замовляв, що робити?

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” друковані видання належної якості не підлягають обміну, поверненню.

Паперові книги неналежної якості
У випадку виявлення недоліків, що вказані нижче, за вами залишається право повернути в магазин раніше придбану книжку протягом 14 днів з моменту отримання.

Якщо є поліграфічний брак, що призводить до втрати або перекручування інформації: відсутність друкованого тексту, заминання друкарським верстатом сторінки, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту, перевернуті щодо обкладинки сторінки.

Як зробити повернення паперових книг неналежної якості?

Зателефонуйте або напишіть у мессенджер (Viber / Telegram) за тел. +38 (050) 46-84-948 або напишіть електронного листа e-mail: site@osnova.com.ua

Для оформлення повернення або обміну необхідно вказати такі дані:
– ПІБ;
– контактний номер телефону;
– назву книги, яку бажаєте повернути;
– причину повернення;
– доказ наявності браку (фото / відео).

Повернення бракованої продукції (оплата службам доставки) здійснюється коштом «Видавничої групи «Основа».

Повернення коштів відбувається на банківську карту клієнта або поштовим переказом. «Видавнича група«Основа» здійснює повернення коштів клієнту у розмірі вартості повернутої продукції, після отримання книжкової продукції з елементами браку.

Також, за бажанням клієнта, пошкоджені книжки замінюються на нові належної якості.

Електронні книги поверненню не підлягають.

Скільки посилка буде лежати в відділенні Нової Пошти, і що буде якщо її не забрати?

Нова пошта зберігає замовлення на відділенні 5 днів. 
Укрпошта зберігає замовлення місяць.
Після цього замовлення буде повернено Видавничій групі "Основа".