Розробки уроків. Я досліджую світ 2 клас. Частина 2 (за підручником Т. Г. Гільберг, С. С. Тарнавської, Н. М. Павич) ПШМ229
Паперова версія Електронна версія
Паперова версія
У наявності
140,00 грн
Доставка
УКРПОЧТА - від 35 грн Детальніше>
НОВА ПОШТА - від 65 грн Детальніше>
Оплата
Готівкою під час отримання, картою Visa/MasterCard, безготівковий розрахунок для юридичніх осіб
Гарантія
Друковані видання належної якості не підлягають обміну та поверненню. Про інші випадки детальніше тут
Електронна версія
140,00 грн
Разом Відгуки
Код | ПШМ229 |
---|---|
ISBN | 9786170038210 |
Серія | Мій конспект |
Вік/клас | 2 клас |
Розмір | 25.80x20.50x1.33 |
Сторінок | 320 |
Видавництво | Основа |
Автор |
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 2-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) та Типовою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника Т. Г. Гільберг, С. С. Тарнавської, Н. М. Павич (Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти : у 2-х ч. – К. : Генеза, 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника Т. Г. Гільберг, С. С. Тарнавської, Н. М. Павич (Я досліджую світ : підруч. інтегр. курсу для 2-го кл. закл. заг. серед. освіти : у 2-х ч. – К. : Генеза, 2019).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Напишіть відгук