Українська мова. 4 клас. Частина 1 (за підручником О. І. Большакової, І. Г. Хворостяного)
Паперова версія Електронна версія
Паперова версія
У наявності
250,00 грн
Доставка
УКРПОЧТА - від 35 грн Детальніше>
НОВА ПОШТА - від 70 грн Детальніше>
Оплата
Готівкою під час отримання, картою Visa/MasterCard, безготівковий розрахунок для юридичніх осіб
Гарантія
Друковані видання належної якості не підлягають обміну та поверненню. Про інші випадки детальніше тут
Електронна версія
250,00 грн
Разом Відгуки
Код | ПШМ274 |
---|---|
ISBN | 9786170041005 |
Серія | Мій конспект |
Вік/клас | 4 клас |
Розмір | А4 |
Сторінок | 208 |
Видавництво | Основа |
Автор |
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання в 4-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом Р. Б. Шияна.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника
О. І. Большакової, І. Г. Хворостяного (Українська мова та читання: підруч. для 4 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1.— Х. : Вид-во «Ранок», 2021).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника
О. І. Большакової, І. Г. Хворостяного (Українська мова та читання: підруч. для 4 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) : Ч. 1.— Х. : Вид-во «Ранок», 2021).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Напишіть відгук