Математика. 3 клас. Частина 1 (за підручником С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко). ПШМ248
Паперова версія Електронна версія
Паперова версія
У наявності
Спеціальна ціна 104,00 грн Звичайна ціна 130,00 грн
Доставка
УКРПОЧТА - від 35 грн Детальніше>
НОВА ПОШТА - від 70 грн Детальніше>
Оплата
Готівкою під час отримання, картою Visa/MasterCard, безготівковий розрахунок для юридичніх осіб
Гарантія
Друковані видання належної якості не підлягають обміну та поверненню. Про інші випадки детальніше тут
Електронна версія
130,00 грн
Разом Відгуки
Код | ПШМ248 |
---|---|
ISBN | 9786170039989 |
Серія | Мій конспект |
Вік/клас | 3 клас |
Розмір | 26.50x20.50x1.02 |
Сторінок | 272 |
Видавництво | Основа |
Автор |
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків математики у 3-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко (Математика : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х част.) : Ч. 1.— Х. : Вид-во «Ранок», 2020).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко (Математика : підруч. для 2 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х част.) : Ч. 1.— Х. : Вид-во «Ранок», 2020).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Напишіть відгук