Запитайте в учнів — чого ви їх навчили? Картки самооцінювання для учнів початкової школи
Невід’ємною складовою формувального оцінювання в початковій школі є самооцінювання учнів. Учитель організовує самооцінювання на регулярній основі за визначеними критеріями до умінь і складових компетентностей учнів.
Шкали для самооцінювання учитель може застосовувати за власним вибором, зокрема:
- трирівнену шкалу оцінювання «мені ще варто попрацювати — я тренуюся — мені вдається»;
- шкалу, ідентичну до тої, що застосовується в свідоцтві досягнень: «має значні успіхи — демонструє значний прогрес — досягає результату з допомогою дорослих — потребує уваги і допомоги»;
- шкалу, розроблену вчителем самостійно. [1]
Зручним інструментом самооцінювання є картки, що містять твердження, питання або зображення, одне (або кілька) з яких має обрати учень. Дизайн карток, кількість і зміст тверджень можуть бути різноманітними і залежать від віку дітей, мети вчителя, часу на уроці тощо.
Завантажити кольорові картки самооцінювання для учнів початкової школи можна, натиснувши на позначку вгорі сторінки.
У документі: варіанти карток самооцінювання навчальної діяльності, знання змісту художнього твору, емоційного стану, поведінки. Картки створені у форматі Word, тож за бажання учитель може внести свої корективи.
Джерело:
ТАКОЖ ЗАМОВЛЯЙТЕ: