Невід’ємною складовою формувального оцінювання в початковій школі є самооцінювання учнів. Учитель організовує самооцінювання на регулярній основі за визначеними критеріями до умінь і складових компетентностей учнів.

Шкали для самооцінювання учитель може застосовувати за власним вибором, зокрема:

  • трирівнену шкалу оцінювання «мені ще варто попрацювати — я тренуюся — мені вдається»;
  • шкалу, ідентичну до тої, що застосовується в свідоцтві досягнень: «має значні успіхи — демонструє значний прогрес — досягає результату з допомогою дорослих — потребує уваги і допомоги»;
  • шкалу, розроблену вчителем самостійно. [1]

Зручним інструментом самооцінювання є картки, що містять твердження, питання або зображення, одне (або кілька) з яких має обрати учень. Дизайн карток, кількість і зміст тверджень можуть бути різноманітними і залежать від віку дітей, мети вчителя, часу на уроці тощо.

Завантажити кольорові картки самооцінювання для учнів початкової школи можна, натиснувши на позначку вгорі сторінки.

У документі: варіанти карток самооцінювання навчальної діяльності, знання змісту художнього твору, емоційного стану, поведінки. Картки створені у форматі Word, тож за бажання учитель може внести свої корективи.

Джерело:

  1. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/novaukrschool/08/29/2-klas-nush.pdf

ТАКОЖ ЗАМОВЛЯЙТЕ: