Українська література. 8 клас (за програмою авторів: Заболотний О. В., Слоньовська О. В.) Мій конспект. Матеріали до уроків. УМР014

Доставка
УКРПОЧТА - від 35 грн Детальніше>
НОВА ПОШТА - від 70 грн Детальніше>
Оплата
Готівкою під час отримання, картою Visa/MasterCard, безготівковий розрахунок для юридичніх осіб
Гарантія
Друковані видання належної якості не підлягають обміну та поверненню. Про інші випадки детальніше тут
Код | УМР014 |
---|---|
ISBN | 9786170043887 |
Серія | Мій конспект. Матеріали до уроків |
Вік/клас | 8 клас |
Розмір | А4 |
Сторінок | 144 |
Видавництво | Основа |
Автор |
Посібник має на меті допомогти вчителям-філологам, які з 2025– 2026 навчального року впроваджуватимуть модель НУШ у 8-му класі. Орієнтовне календарно-тематичне планування та матеріали до уроків складено за програмою «Українська література. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Заболотний О. В., Слоньовська О. В., Ярмульська І. В.).
До кожної теми запропоновано різноманітні вправи й види робіт, які можна використати на будь-якому етапі уроку. Посібник містить інтерактивні форми роботи, матеріали для роботи в парах, малих і великих групах. Нестандартні завдання допоможуть зацікавити учнів вивченням української літератури.
Запропоновано різні види мовленнєвої діяльності, зокрема усне малювання, усний та письмовий перекази. Найбільшу увагу в посібнику приділено роботі над темою уроку й систематизації та узагальненню вивченого. Запропоновано аналітико-синтетичну роботу над текстами художніх творів, літературно-мистецький практикум, складання цитатної характеристики героїв, «асоціативного ґрона» тощо.
Важливим етапом будь-якого уроку є діагностування рівня навчальних досягнень. Посібник містить тестові завдання, інтерактивні вправи, форми оцінювання відповідно до концепції НУШ. Структура й зміст пропонованих завдань допоможуть учителеві забезпечити формування ключових компетентностей, розвиток обов’язкових умінь, навичок і творчих здібностей учнів.
Наприкінці кожної теми подано зразки діагностувальних та підсумкових робіт, у яких визначено групи результатів відповідно до концепції НУШ. У наведених у посібнику таблицях подано навчальні теми, календарно-тематичне планування й орієнтовний розподіл годин за програмою.