Розробки уроків. Українська мова (навчання грамоти) 1 клас. Частина 1 (за підручника О. І. Большакової, М. С. Пристінської) ПШМ225

Паперова версія Електронна версія
Паперова версія
У наявності
110,00 грн
Доставка
УКРПОЧТА - від 30 грн Детальніше>
НОВА ПОШТА - від 45 грн Детальніше>
Оплата
Готівкою під час отримання, картою Visa/MasterCard, безготівковий розрахунок для юридичніх осіб
Гарантія
Друковані видання належної якості не підлягають обміну та поверненню. Про інші випадки детальніше тут
Електронна версія
110,00 грн
Разом Відгуки
Код | ПШМ225 |
---|---|
ISBN | 9786170036438 |
Серія | Мій конспект |
Вік/клас | 1 класс |
Розмір | 25.80x20.00x1.13 |
Сторінок | 264 |
Автор |
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків української мови (навчання грамоти) у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом Р. Б. Шияна.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника О. І. Большакової, М. С. Пристінської (Українська мова. Буквар : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. Освіти : у 2-х частинах. – Х. : Вид-во «Ранок», 2018).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника О. І. Большакової, М. С. Пристінської (Українська мова. Буквар : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. Освіти : у 2-х частинах. – Х. : Вид-во «Ранок», 2018).
Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Напишіть відгук