Розробки уроків. Алгебра та початки аналізу 11 клас 2 семестр. Профільний рівень ПММ025
Паперова версія Електронна версія
Паперова версія
У наявності
150,00 грн
Доставка
УКРПОЧТА - від 35 грн Детальніше>
НОВА ПОШТА - від 65 грн Детальніше>
Оплата
Готівкою під час отримання, картою Visa/MasterCard, безготівковий розрахунок для юридичніх осіб
Гарантія
Друковані видання належної якості не підлягають обміну та поверненню. Про інші випадки детальніше тут
Електронна версія
150,00 грн
Разом Відгуки
Код | ПММ025 |
---|---|
ISBN | 9786170038050 |
Серія | Мій конспект |
Вік/клас | 11 клас |
Розмір | 25.80x20.40x0.96 |
Сторінок | 240 |
Видавництво | Основа |
Автор |
Видання «Мій конспект» — це серія посібників, які ставлять за мету надати допомогу вчителеві в підготовці до уроку. Автор пропонує базову основу, використовуючи яку, кожен учитель може створити власний конспект уроку. Пропонований посібник призначений для вчителів загальноосвітніх закладів, які викладають алгебру та початки аналізу в 11 класі (профільний рівень) за оновленою навчальною програмою для учнів 10-11 класів (2017 рік). Посібник містить: • розробки уроків алгебри і початків аналізу в 1 1 класі профільний рівень для II семестру; • календарне планування (усього 210 год. ІІ семестр 114 год, 6 год на тиждень); • змістова частина конспектів уроків має заголовок, хід уроку, де відображено: етапи уроку, зміст навчального матеріалу, що виноситься на урок, систему типових завдань, необхідних для досягнення цілей уроку; • в конспектах передбачено різноманітні форми організації роботи учнів на етапі актуалізації опорних знань: фронтальне опитування, самостійні роботи, математичні диктант и, тестові завдання, завдання на встановлення відповідності тощо; • наведено тексти контрольних робіт у двох варіантах, складені у форматі ЗНО; • наведено додаткові завдання можна використовувати для колективної, самостійної або індивідуальної роботи з учнями під час закріплення знань. Побудова змісту та хід процесу навчання на уроці складені з урахуванням реалізації компетентнісного та діяльнісного підходів.
Напишіть відгук