Сучасний урок НУШ Психологія

Психолого-педагогічні ігри для молодших школярів

25.03.2021 397 0

За допомогою гри діти пізнають світ, перевіряють свою силу і спритність, фантазують та прагнуть чогось прекрасного. Гра дарує щохвилинну радість, задовольняє актуальні невідкладні потреби, а ще — спрямована в майбутнє, бо під час гри у дітей формуються і закріплюються вміння, необхідні для виконання соціальних, професійних, творчих функцій у майбутньому. І скрізь, де є гра, панують здоров’я, радість дитячого життя.

Саме в іграх розпочинаються невимушене спілкування дитини з колективом, взаєморозуміння між учителем і учнем. У процесі гри в дітей виробляється звичка зосереджуватися, працювати вдумливо, самостійно, розвиваються увага, пам’ять.

Ураховуючи те, що у школі учні тривалий час малорухомі (дослідження свідчать, що 85 % часу школярі проводять сидячи), деякі органи і системи життєдіяльності втрачають здатність правильно функціонувати. Найкращими «ліками» для дітей від рухового «голоду» є рухливі ігри, які сприяють створенню гарного настрою і зміцненню здоров’я.

Гра тільки здається легкою. А насправді вона потребує, аби дитина віддавала грі максимум своєї енергії, розуму, витримки, самостійності. Гра постійно стає напруженою але цікавою працею і через творчі зусилля дає насолоду.

Пропонуємо вашій увазі добірку різноманітних ігор, які можна використовувати на уроках, перервах, позакласних заняттях тощо. Ігри у статті об’єднані за такими блоками: для розвитку комунікабельності і мовленнєвих навичок, для позбавлення тривожності, для поліпшення настрою, для позбавлення втоми, для релаксації, для розвитку дрібної моторики рук.

Ви можете завантажити додаткові матеріали, натиснувши на позначку

Автор: Л. М. Боярова, учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, ЗОШ І–ІІІ ст. №142, м. Харків

Поділитися в Viber Залишити свій відгук