Комплект "Виховна робота для вчителя початковіх класів"

Паперова версія Електронна версія
Паперова версія
У наявності
Спеціальна ціна 752,00 грн Звичайна ціна 1 002,00 грн
Доставка
УКРПОЧТА - від 30 грн Детальніше>
НОВА ПОШТА - від 45 грн Детальніше>
Оплата
Готівкою під час отримання, картою Visa/MasterCard, безготівковий розрахунок для юридичніх осіб
Гарантія
Друковані видання належної якості не підлягають обміну та поверненню. Про інші випадки детальніше тут
Разом Відгуки
Код | КПК052 |
---|---|
Серія | Виховна робота |
Вік/клас | 1-4 класи |
Розмір | А5, А4, А3 |
Видання спрямовані на допомогу вчителям початкових класыв НУШ для організації виховних заходів. Матеріали посібників складено відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти, Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів.
У складі комплекту
Код | ЗПП051 |
---|---|
ISBN | 2712710025591 |
Серія | Наочні посібники |
Вік/клас | 1-4 класс |
Розмір | 26.50x20.50x0.38 |
Сторінок | 40 |
Автор |
Комплект із 20 кольорових двосторонніх флеш-карток призначений для опанування базового лексичного матеріалу англійської мови дітьми початкової школи та дошкільного навчального закладу. Їх можна використати як додатковий, а також як окремий самостійний засіб навчання. Набір складається з малюнків та транскрипції найбільш уживаних англійських слів за темами: • Animals (тварини); • Clothes (одяг); • Environment (середовище); • Food (їжа); • Fruit (фрукти); • Furniture (меблі); • Kitchen utensils (кухонні приладдя); • School (школа); • Transport (транспорт); • Vegetables (овочі). Запропонований матеріал допоможе в ігровій формі засвоїти одну із ключових компетентностей Нової української школи спілкування іноземними мовами. Ефективність флеш-карток полягає в тому, що вони допомагають запам’ятати не тільки слуховий образ слова і його переклад, а й графічну форму слова. Вони добре розвивають пам’ять, оскільки ілюстрація формує міцний зв’язок між словом і зоровим образом. Також діти відпраць овують вимову англійської мови, адже за допомогою транскрипції ми закріплюємо фонетично правильне звучання слова. Водночас під час роботи з картками тренується увага. Флеш-карти слід використовувати на етапі введення лексики, й на етапах закріплення і відпрацювання.
Код | ЗПП041 |
---|---|
ISBN | 2712710027441 |
Серія | Наочні посібники |
Вік/клас | 1-4 класс |
Розмір | 42.50x28.40x0.18 |
Сторінок | 6 |
Автор |
Комплект містить 6 плакатів, на яких представлено 5 основних рутин переміщення, які допоможуть учителю організувати щоденну роботу класу. Запропоновані рутини створено за матеріалами онлайн-курсу, організованого МОНУ, який знайомив учителів з новим Державним стандартом початкової освіти та методиками компетентністного навчання. Кожну рутину яскраво проілюстровано на окремому плакаті. Ці плакати можуть бути використані під час розроблення, обговорення і пояснення рутин дітям. На шостому плакаті представлено всі рутини і запропоновано вільне місце. Оскільки кожен клас може мати багато різних рутин, учитель має можливість додати до плакату власну рутину, розроблену з урахування потреб учнів. Шостий плакат призначений для нагадування рутин уроку і розміщення в класному куточку. Плакати допоможуть: • Вчителеві організувати щоденну роботу класу. • Учням візуально полегшити запам’ятовування основних рутин переміщення. Комплект містить плакати з зображенням наступних рутин: • За потреби вийт и під час уроку, питаю дозволу і тихо виходжу, не заважаючи іншим. • Під час евакуації дію без паніки, чітко виконую вказівки вчителя. • Дотримую гігієни під час відвідування вбиральні. • У разі виходу всім класом готую все необхідне заздалегідь. • Якщо хочу пити, питаю дозволу. Наливаю стільки води, скільки зможу випити. Плакати можуть бути використані під час розроблення, обговорення і пояснення рутин дітям.
Код | ЗПП046 |
---|---|
ISBN | 2712710023955 |
Серія | Наочні посібники |
Вік/клас | 1 класс |
Розмір | 57.00x42.00x0.08 |
Сторінок | 8 |
Автор |
Комплект містить 4 двосторонні кольорові плакати, на яких систематизовано інформацію про основні проблеми забруднення та способи збереження довкілля людиною: • Для чого сортувати сміття; • Забруднення повітря; • Забруднення води; • Забруднення земель; • Дні землі; • Справа охорони природи; • Час «життя» сміття та відходів; • Зроби! Це не складно! Плакати будуть корисні для формування основних компетентностей у сфері природничих наук і технологій, соціальної та громадянської компетентностей, ек ологічної грамотності під час опанування відповідних питань у різних курсах початкової освіти («Я досліджую світ», «Дизайн і технології», «Іноземна мова») та природничих курсах першого циклу базової середньої освіти (5-6 роки навчання). За допомогою плакатів вчитель може: • Сформувати екологічну компетентність учнів. • Сприяти усвідомленню основи екологічного природокористування. • Ознайомити учнів з правилами дотримання природоохоронної поведінки, ощадного використання природних ресурсів, розум іючи важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства. Плакати можна використовувати під час проведення уроків, позакласних заходів, для оформлення класних куточків. Для вчителів початкової школи, вчителів природничих дисциплін середньої освіти.
Код | НУР007 |
---|---|
ISBN | 9786170032768 |
Серія | Посібник для вчителя |
Вік/клас | 1-4 класс |
Розмір | 21.80x16.80x1.00 |
Сторінок | 160 |
Автор |
Щоденник складено для класних керівників 1-4-х класів в умовах упровадження Концепції Нової української школи. Він має зручну структуру, що відбиває всі напрями роботи класного керівника: • режимні моменти; • планування та організацію виховної роботи з класом; • контроль успішності учнів; • планування роботи з батьками; • участь у методичній роботі освітнього закладу; • матеріали щодо охорони життя та здоров'я молодших школярів; • зразки бланків тощо. Щоденник допоможе зекономити безцінний час педагога та виконати професійні обов'язки класного керівника у повному обсязі, чітко, вчасно та якісно.
Код | НУР029 |
---|---|
ISBN | 9786170038500 |
Серія | Посібник для вчителя |
Вік/клас | 1-4 класс |
Розмір | 25.80x19.80x0.47 |
Сторінок | 96 |
Автор |
У посібнику представлено досвід впровадження STEM-освіти у початковій школі. Докладно розглянуто теоретичні аспекти і подано найрізноманітніший практичний матеріал: STEM-уроки, STEM-проекти, STEM-квести, наукові STEM-ігри і вікторини для школярів 1-4 класів. Частина матеріалів запропонована для копіювання і використання учнями. Запропоновано QR-коди з посиланнями на відеоматеріали до уроків. Матеріали посібника призначені для планування і проведення уроків, виховних заходів, роботи шкільних табо рів, дослідницької та проектної діяльності учнів за STEM-напрямами. Посібник містить: • Теоретичні відомості про STEM-освіту. • Практичне впровадження STEM-освіти. • Розробки 3-х STEM-уроків. • STEARM-вікторину. • 2 STEM-проекти. • Квест-гру. • Наукову квест-гру. Для вчителів початкової школи, вихователів групи подовженого дня, заступників директорів із навчально-виховної роботи в початкових класах.
Код | ПРВ035 |
---|---|
ISBN | 9786170038661 |
Серія | Виховна робота |
Вік/клас | 1-4 класс |
Розмір | 20.90x14.50x0.73 |
Сторінок | 160 |
Автор |
Як зацікавити сучасних учнів спільною діяльністю? Як їх навчити спілкування, самостійності, оцінювання власних дій та вчинків, виявлення власної позиції у ставленні до інших та світу? Як сприяти набуттю досвіду моральної поведінки та творчій самореалізації особистості?
Ви знайдете відповіді на ці та інші запитання у посібнику, матеріали якого дібрано відповідно до положень Концепції Нової української школи та з урахуванням життєвого досвіду сучасних школярів, адже всі розробки виховних заходів, різноманітних за формою проведення (квест, година активного спілкування, тренінг, кешинг, інформ-шоу, інтелектуальна гра тощо), побудовано на засадах діяльнісного підходу, з використанням інноваційних, інтерактивних методів і прийомів виховання – виховання у взаємодії, у практичній діяльності.
Для класних керівників 1-4 класів, вихователів ГПД, педагогів-організаторів, методистів з початкового навчання, студентів педагогічних факультетів.
Ви знайдете відповіді на ці та інші запитання у посібнику, матеріали якого дібрано відповідно до положень Концепції Нової української школи та з урахуванням життєвого досвіду сучасних школярів, адже всі розробки виховних заходів, різноманітних за формою проведення (квест, година активного спілкування, тренінг, кешинг, інформ-шоу, інтелектуальна гра тощо), побудовано на засадах діяльнісного підходу, з використанням інноваційних, інтерактивних методів і прийомів виховання – виховання у взаємодії, у практичній діяльності.
Для класних керівників 1-4 класів, вихователів ГПД, педагогів-організаторів, методистів з початкового навчання, студентів педагогічних факультетів.
Код | ОЛМ015 |
---|---|
ISBN | 9786170038432 |
Серія | Олімпіади |
Вік/клас | 2-4 класс |
Розмір | 20.80x14.20x1.11 |
Сторінок | 256 |
Автор |
Посібник містить добірку різнорівневих тренувальних завдань для підготовки учнів 2-4-х класів до предметних олімпіад з: • української мови; • математики; • курсу "Я досліджую світ"; • Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика. Усі завдання дібрано відповідно до положень Концепції "Нова українська школа", вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти та чинних Типових програм, з урахуванням основних змін нової редакції «Українського правопису». Відповіді та розв’язання завдань подано в окремому розділі, що надасть учителеві змогу використовувати матеріал посібника як роздавальний (копіювати окремі сторінки). Підготовка та участь в олімпіаді сприяє формуванню ключових та предметних компетентностей школярів (уміння навчатися впродовж усього життя, працювати з інформацією з різних джерел, використовувати набуті знання на практиці тощо), гартує їхню зібраність та самостійність. Для учнів 2-4-х класів, учителів початкової школи, вихователів ГПД, гуверне рів, батьків здобувачів початкової освіти.
Код | НУР054 |
---|---|
ISBN | 9786170038838 |
Серія | Посібник для вчителя |
Вік/клас | 1-4 класс |
Розмір | 20.90x14.40x0.67 |
Сторінок | 144 |
Автор |
Перетворити навчання, розвиток, виховання учнів початкової школи на цікавий ігровий процес учителю допоможуть запропоновані розробки занять, різноманітні вправи, психологічні тести тощо з використанням конструктора LEGO.
Рекомендації щодо організації та аналізування конструкторської діяльності дітей різних категорій підкажуть педагогам, як скласти психолого-педагогічний портрет кожного учня, запровадити індивідуальний підхід до нього, використовувати групові та дослідницькі форми діяльності.
Рекомендації щодо організації та аналізування конструкторської діяльності дітей різних категорій підкажуть педагогам, як скласти психолого-педагогічний портрет кожного учня, запровадити індивідуальний підхід до нього, використовувати групові та дослідницькі форми діяльності.
Код | НУР055 |
---|---|
ISBN | 9786170039385 |
Серія | Посібник для вчителя |
Вік/клас | 1-4 класс |
Розмір | 20.90x14.40x0.99 |
Сторінок | 224 |
Автор |
Посібник містить докладні сценарії проведення інтегрованих тематичних днів у групі подовженого дня Нової української школи (2-4 класи). Матеріали, апробовані автором на практиці, дібрані відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти та чинних типових освітніх програм, побудовані на засадах компетентнісного/діяльнісного підходу та особистісно орієнтованої моделі освіти, з використанням інноваційних технологій. Кожний сценарій має чітко визначену структуру: коло зустрічі; спортивна година; обід; година спілкування; прогулянка; самопідготовка; заняття за інтересами. Проведення тематичних днів за принципом інтеграції сприятиме формуванню у молодших школярів цілісної картини світу, здатності сприймати предмети та явища різнобічно, системно, емоційно, поглибленню та розширенню знань вихованців ГПД та діапазону їхнього практичного застосування у реальному житті. Для вихователів ГПД, вчителів початкових класів, студентів педагогічних вишів, батьків.
Код | ПРВ036 |
---|---|
ISBN | 9786170038906 |
Серія | Виховна робота |
Вік/клас | 1-4 класс |
Розмір | 20.80x14.30x0.62 |
Сторінок | 144 |
Автор |
У посібнику представлено розробки 15 занять з безпеки життєдіяльності для учнів початкової школи. Матеріали посібника можуть бути використані на уроках
з предметів «Я досліджую світ», «Природознавство», виховних та тематичних годинах.
Посібник містить інструктивний матеріал для проведення заходів з безпеки життєдіяльності, фізкультхвилинки, інсценування, вірші та загадки, оповідання тощо.
Запропоновано QR-коди для завантаження масок для інсценувань та інших цікавих матеріалів.
Для учителів початкових класів, вихователів групи подовженого дня, заступників директорів із навчально-виховної роботи у початкових класах.
з предметів «Я досліджую світ», «Природознавство», виховних та тематичних годинах.
Посібник містить інструктивний матеріал для проведення заходів з безпеки життєдіяльності, фізкультхвилинки, інсценування, вірші та загадки, оповідання тощо.
Запропоновано QR-коди для завантаження масок для інсценувань та інших цікавих матеріалів.
Для учителів початкових класів, вихователів групи подовженого дня, заступників директорів із навчально-виховної роботи у початкових класах.
Код | НУР056 |
---|---|
ISBN | 9786170039880 |
Серія | Посібник для вчителя |
Вік/клас | 1-4 класс |
Розмір | 21.00x14.50x0.63 |
Сторінок | 144 |
Автор |
.Щоб написати хороший твір, потрібно докласти чимало зусиль. Для багатьох учнів це справжня проблема. У запропонованому збірнику наведено комплекс завдань для 1-4 класів НУШ, спрямованих на формування в учнів умінь будувати різноманітні монологічні висловлювання, речення і тексти:
• тексти, що передають зміст малюнка;
• тексти з елементами опису;
• тексти з елементами міркування;
• есе тощо.
Посібник також містить дидактичні матеріали, спрямовані на формування в учнів умінь редагувати текстовий матеріал, доповнювати й відновлювати деформовані речення. Пропонований збірник має на меті допомогти вчителеві полегшити організацію роботи над твором і дібрати відповідний матеріал. Наведені теми можуть бути практичним конспектом сучасного уроку, розробленого за концепцією НУШ.
• тексти, що передають зміст малюнка;
• тексти з елементами опису;
• тексти з елементами міркування;
• есе тощо.
Посібник також містить дидактичні матеріали, спрямовані на формування в учнів умінь редагувати текстовий матеріал, доповнювати й відновлювати деформовані речення. Пропонований збірник має на меті допомогти вчителеві полегшити організацію роботи над твором і дібрати відповідний матеріал. Наведені теми можуть бути практичним конспектом сучасного уроку, розробленого за концепцією НУШ.
Код | НУР057 |
---|---|
ISBN | 9786170039965 |
Серія | Посібник для вчителя |
Вік/клас | 1-4 класс |
Розмір | 21.00x14.50x0.51 |
Сторінок | 112 |
Автор |
.Робота над переказами має важливе значення у навчально-виховному процесі, як розвивальна форма усного й писемного мовлення. У посібнику наведено тексти переказів до 55 тем для 1-4-х класів НУШ, запитання до них, орієнтовні плани, а також вправи, спрямовані на вироблення граматичних навичок: дитина знаходить і виправляє різні лексичні та синтаксичні помилки.
Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей уміння вільно висловлювати свої думки, розширенню словникового запасу, розвитку зв’язного письмового мовлення та правопису, а також уяви, фантазії та творчих літературних здібностей.
Наведені теми можуть бути практичним конспектом сучасного уроку, розробленого за концепцією НУШ. Призначено для вчителів початкових класів, учнів 1–4-х класів та їхніх батьків.
Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей уміння вільно висловлювати свої думки, розширенню словникового запасу, розвитку зв’язного письмового мовлення та правопису, а також уяви, фантазії та творчих літературних здібностей.
Наведені теми можуть бути практичним конспектом сучасного уроку, розробленого за концепцією НУШ. Призначено для вчителів початкових класів, учнів 1–4-х класів та їхніх батьків.
Напишіть відгук