Часті питання

Тут зібрані популярні питання, які можуть виникнути у вас перед покупкою або після, і докладні відповіді на них

Як оформити замовлення?

Додавання посібників в кошик не є бронюванням!

Вам потрібно оформити замовлення

  1. Додайте бажані книги до кошика, натиснувши «Купити».
  2. Перейдіть в «Кошик» зверху сторінки.
  3. Натисніть «Оформити замовлення» 
  4. Введіть свої дані (ПІБ, телефон, email), оберіть населений пункт.
    Зверніть увагу! Якщо ваше замовлення буде отримувати інша людина, одразу вказуйте дані отримувача. Не має потреби двічі заповнювати різні дані.
  5. Оберіть спосіб доставки — «Нова пошта» або «Укрпошта»
  6. Оберіть спосіб оплати: «LiqPay» або «Під час отримання у відділенні»
  7. За потреби залиште коментар.
  8. Будь ласка, відзначайте опцію «Передзвоніть мені для підтвердження замовлення» лише у випадку, коли вам дійсно потрібно змінити / уточнити дані або проконсультуватися з менеджером.
  9. Натисніть «Оформити замовлення»

Зверніть увагу! Уся інформація по замовленню автоматично одразу надходить на електронну пошту, яку ви вказали при оформленні.

Для проведення «Оплати онлайн» через «LiqPay» вам потрібно настиснути «Оформити замовлення» аби відкрилася сторінка оплати «LiqPay».
Введіть вручну в спеціальні поля дані своєї картки: номер, термін дії та CVC2 код (спеціальний захисний код на звороті картки).
Підтвердьте оплату за допомогою СМС, двінка банку або мобільного додатку вашого банку. Оплата нам надійде автоматично.

Післяплата / «Оплата при отриманні у відділенні» — оплатити замовлення необхідно карткою або готівкою на відділенні пошти при отриманні замовлення. Ви зможете оглянути вміст посилки перед оплатою.

Якщо бажаєте оформити замовлення по безготівкому розрахунку, юридичним особам необхідно надіслати виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ (єдиного податку) та контакті дані відповідальної особи для підписання договору на електронну адресу site@osnova.com.ua.

Які варіанти оплати та доставки замовлення?

Доставка можлива тільки по території України службою доставки Нова пошта та Укрпошта.

Відправка замовлень відбувається з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 15:00

Ми відправляємо посилки по всій території України, де неразі є працюючі відділення поштових операторів.

Нова пошта

Відправка зі складу протягом 2-5 робочих днів. 
SMS-повідомлення з номером відправлення надійде на номер телефону, вказаний під час оформлення замовлення.

Доставка здійснюється в будь-яке працююче відділення та/або поштомат. Перевірити графік роботи та актуальність інформації про ваше відділення Нової пошти можна на офіційному сайті служби доставки.

Вартість доставки:

  • Замовлення від 500грн до 1000 грн  75 грн;
  • до 500 грн — 65 грн;

Цю суму вже додано до вартості замовлення на сайті.

Відправлення зберігається
 у відділенні Нової пошти протягом 5 днів. Після цього посилка буде повернута відправнику

Укрпошта

Відправка зі складу протягом 2-7 робочих днів. 
SMS-повідомлення з номером відправлення надійде на номер телефону, вказаний під час оформлення замовлення.

Доставка здійснюється в будь-яке працююче відділення. Перевірити графік роботи та актуальність інформації про ваше відділення Укрпошти можна на офіційному сайті служби доставки.

Вартість доставки: 35 грн

Цю суму вже додано до вартості замовлення на сайті.

«Онлайн оплата» через платіжну систему «LiqPay» включає вартість замовлення + доставка. Сума відображається при оформленні замовлення. Оплата карткою будь-якого банку. Комісію банку за вас сплачуємо ми. Ніяких додаткових платежів або комісій при отриманні.

Оплата «Під час отримання» без комісії за післяплату.

Ви будете передзвонювати після оформлення замовлення?

У разі наявності повної інформації по замовленню, ми не будемо телефонувати.

Уся актуальна інформація по замовленню автоматично надсилається на електронну пошту, вказану при оформленні. Додатково надсилається електронний лист зі статусом вашого замовлення.

Коли замовлення буде відправлено, ми надішлемо SMS з номером посилки.

Якщо виявились проблеми з оплатою, відсутні посібники тощо, ми обов’язково зв’яжемося з вами за допомогою Viber (050-468-49-48).

По можливості, якщо ви не користуєтесь додатком Viber або Telegram, наші менеджери вам зателефонують.

Якщо після замовлення ви бажаєте внести якісь зміни, ви можете звязатися з нами, надіславши листа на електронну пошту: site@osnova.com.ua

 

Зверніть увагу! Внести зміни в замовлення можливо до надходження листа про початок зборки посилки.

Під час оформлення сторінка оплати була випадково закрита або виникла проблема, що тепер робити?

З вами зв'яжеться наш менеджер за допомогою Viber або Telegram (050-468-49-48).

Такж ви може самостійно зв’язатися з нами, написавши або зателефонувавши за номером: +38 050 468-49-48

Ми перевіряємо абсолютно всі замовлення з помилкою оплати та коментарями від клієнтів. Будь ласка, очікуйте протягом 1-3 робочих днів і менеджер обов’язково з вами зв’яжеться

Я зробив помилку при оформленні, що робити?

Якомога швидше повідомте нас про помилку за допомогою Viber / Telegram
050 468 49 48

Мінімальній час з моменту оформлення замовлення до його відправлення - 30 хв. (в робочий день з 10:00 до 15:00)

Мені прислали не те, що я замовляв, що робити?

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” друковані видання належної якості не підлягають обміну, поверненню.

Паперові книги неналежної якості
У випадку виявлення недоліків, що вказані нижче, за вами залишається право повернути в магазин раніше придбану книжку протягом 14 днів з моменту отримання.

Якщо є поліграфічний брак, що призводить до втрати або перекручування інформації: відсутність друкованого тексту, заминання друкарським верстатом сторінки, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту, перевернуті щодо обкладинки сторінки.

Як зробити повернення паперових книг неналежної якості?

Зателефонуйте або напишіть у мессенджер (Viber / Telegram) за тел. +38 (050) 46-84-948 або напишіть електронного листа e-mail: site@osnova.com.ua

Для оформлення повернення або обміну необхідно вказати такі дані:
– ПІБ;
– контактний номер телефону;
– назву книги, яку бажаєте повернути;
– причину повернення;
– доказ наявності браку (фото / відео).

Повернення бракованої продукції (оплата службам доставки) здійснюється коштом «Видавничої групи «Основа».

Повернення коштів відбувається на банківську карту клієнта або поштовим переказом. «Видавнича група«Основа» здійснює повернення коштів клієнту у розмірі вартості повернутої продукції, після отримання книжкової продукції з елементами браку.

Також, за бажанням клієнта, пошкоджені книжки замінюються на нові належної якості.

Електронні книги поверненню не підлягають.

Скільки посилка буде лежати в відділенні Нової Пошти, і що буде якщо її не забрати?

Нова пошта зберігає замовлення на відділенні 5 днів без урахування дня прибуття

Після цього замовлення буде автоматично повернено Видавничій групі "Основа".

Якщо ви бажаєте збільшити строк зберігання вашого замовлення на відділенні, вам необхідно самостійно зателефонувати на гарячу лінію Нова пошта або скористатися офіційним додатком служби доставки. За зберігання більше 5 днів може додатково стягуватись оплата.