Беріть участь у всеукраїнському жовтневому інтернет-марафоні «Інноваційні технології та методики освіти»!

Скористайтеся унікальним шансом підвищити кваліфікацію у сфері освітніх технологій!

Три дні інтерактивного спілкування з кращими фахівцями! 31 жовтня, 1 та 2 листопада вчителі з усіх кінців України об’єднуються, щоб обговорити зміни у школі та впровадження найновіших технологій для допомоги у нелегкій освітній справі.

Ми обговорюємо найактуальніші теми:

  • інтерактивні вправи;
  • використання хмарних сервісів;
  • кейс-технологію та метод проектів;
  • готовність до змін;
  • віртуальну вчительську.

Кожен вебінар супроводжено інтерактивним чатом для всіх учасників, де ви зможете поставити запитання спікеру, висловити свої думки та поспілкуватися з іншими учасниками. Для участі у вебінарі необхідна реєстрація.

Наші спікери — фіналісти національного конкурсу Global Teacher Prize Ukraine!

Global Teacher Prize Ukraine — це «нобелівська премія» вчителів, яку вручають за видатні досягнення та вагомі внески у професію.

Найкращі вчителі України, визнані у міжнародному товаристві, поділяться з вами своїми професійними надбаннями та натхненням. Тож реєструйтеся на вебінари, щоб перейняти їхній досвід!

І це ще не все!

 СПЕЦІАЛЬНИЙ ГІСТЬ СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ!  2 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ О 15 ГОДИНІ

Трансляція тільки наживо (запису не буде)!  

  • Як використовувати критичне мислення для орієнтації в інформаційному середовищі? 
  • Як за допомогою метафори пояснити основні принципи та навички критичного мислення, необхідні для обробки інформації? 

Зареєструватися для участі у вебінарі ви зможете на сторінці:

 

Ви навчитеся:

  • принципів відбору інформації для споживання;
  • швидко розрізняти складові інформаційних повідомлень;
  • оцінювати мотивацію та якість джерел інформації;
  • а також дізнаєтеся про найбільш небезпечні когнітивні викривлення, що заважають бути успішними.

Слухайте вебінари та отримуйте сертифікат про участь в одному або декількох вебінарах!

Нагадуємо, що ви маєте можливість отримати сертифікат про участь у одному або декількох вебінарах (у паперовому чи електронному форматі). Слухайте вебінари про найпрогресивніші освітні методики та самовдосконалюйтесь невпинно! Детальніше про умови отримання сертифіката читайте на сайті: http://osnova.com.ua/marafon

ПРОГРАМА ЗАХОДУ:

31 ЖОВТНЯ 2017 РОКУ

10:00 – 10:45. 7 трендів освіти та як їх реалізувати в школі

Спікер: Ірина Соколянська, засновник та керівник проектів «Інтернет-марафон», «Дистанційна Академія», «Учительский журнал онлайн». Для педагогів усіх категорій

  • освітні тренди 2017 та як їх «привести» у звичайну школу
  • хмарні технології для реалізації в школі сучасних освітніх  трендів

11:00 – 11:45. STEM-освіта — світовий освітній тренд

Спікер: Юлія Батура, вчитель хімії КУ Сумської ЗОШ № 5, переможець Всеукраїнського етапу фестивалю «Наука на сцені», учасник фінального етапу фестивалю «Scienceonstage» для STEM-викладачів в м. Дебрецен, Угорщина, фіналістка конкурсу «Народний спікер». Для педагогів усіх категорій

  • Що таке STEM-освіта
  • Шляхи впровадження STEM-освіти в навчальний процес
  • Чому STEM-освіта є актуальною та необхідною сьогодні

12:00 – 12:30. Довготривалі проекти та їх реалізація на globallab.org

Спікер: Ольга Рогожнікова, учитель хімії та біології вищої категорії, учитель – методист комунального закладу освіти Навчально-виховний комплекс № 148 «Спеціалізована школа-дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Планета Щастя"» Дніпровської міської ради. Для педагогів усіх категорій

  • сценарії етапів роботи над проектом.
  • сервіс ГлобалЛаб — все необхідне для реалізації проектної діяльності в класі — від ідеї до публікації результатів;
  • система оцінювання та портфоліо учеників

12:45 – 13:15. Цифрове педагогічне колесо таксономії Б. Блума

Спікер: Наталія Ільїна, фіналіст конкурсу «Народний спікер-2016», вчитель інформатики Болградської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3, Одеська область. Для педагогів усіх категорій.

  • Як таксономія навчальних цілей  Б. Блума допоможе під час формулювання цілей і завдань.
  • За допомогою яких цифрових технологійможна ставитиціліі завдання так, щоб мотивувати учнів до якісної самостійної роботи?

13:30 – 14:00. Долучись експертом до роботи центру оцінювання якості освіти. Досвід демократичної справи

Спікер: Ганна Коваленко, учитель англійської мови, вища категорія. Для педагогів усіх категорій

  • Шкільні педагоги є вирішальним  фактором і мають вагоме слово під час визначення порогового балу у ЗНО.
  • Як педагогу долучитися до роботи експертом ЗНО.

14:15 – 15:00. Використання інформаційно-комп’ютерних систем у процесі управління Новою українською школою

Спікери: Євгенія Скочеляс, заступник директора з навчально-виховної роботи в початкових класах, вчитель-методист; Інна Мігунова, заступник директора з навчально-виховної роботи навчально-виховного комплексу № 10 м. Хмельницького, вчитель-методист. Для керівників та педагогів усіх категорій

  • Забезпечення якості управління навчальним закладом шляхом ефективного використання сучасних технологій, перш за все інформаційно-комп’ютерних.
  • Шляхи подолання цифрового розриву.
  • Спілкування з педагогічним, батьківським та учнівськими колективами в соцмережі.

15:15 – 15:45. Лідерство у школі. Готовність до змін

Спікер: Ольга Шевченко, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель англійської мови ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 м. Жмеринки Вінницької області,тренер програми «Вчителі англійської мови — агенти змін». Для керівників та педагогів усіх категорій

  • Визначення та аналіз етапів сприйняття змін
  • Якості лідера у школі та як їх розвивати
  • Як створити команду однодумців

16:00 – 16:45. Позитивне мислення – шлях учителів й учнів до успіхів, радості, здоров’я

Спікер: Володимир Калошин, кандидат технічних наук, доцент, старший науковий співробітник, заслужений працівник освіти України, автор 450 наукових праць. Для педагогів усіх категорій

  • Переконаєтеся в необхідності позитивного мислення для педагогів та учнів.
  • Ознайомитеся зі здобутками позитивного мислення в життєтворчості особистості.
  • Отримаєте практичні поради щодо його формування.
  • Ефективний інструмент для створення радісного та успішного навчально-виховного процесу та творчого життєтворення себе та своїх вихованців

 17:00 – 17:30. Створення та ведення персонального блогу учителя 

Спікер: Ірина Табарчук, вчитель інформатики, м. Харків. Для педагогів усіх категорій

  • Як створити персональне середовище вчителя в Інтернеті
  • Алгоритм розробки безкоштовного учительського блогу
  • Персоналізація та цікавинки від професійного блогера зроблять ваш блог неповторним

1 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ

10:00 – 10:45. Організація інклюзивного навчання. Основна документація асистента вчителя

Спікер: Жанна Коваль, асистент учителя з інклюзивного навчання, тренер із упровадження інклюзивної освіти в Хмельницькій області. Для тих, хто впроваджує інклюзивне навчання

  • Перші кроки з організації інклюзивного навчання у школі.
  • Які документи необхідно вести асистенту вчителя.
  • Отримають електронну форму розробленого «Журналу спільної роботи», інструкцію з його заповнення

11:00 – 11:30. Технології Web-2.0  та інтернет-сервіси для педагога, їх місце в сучасному уроці

Спікер: Ірина Власова,  учитель-методист, учитель математики та інформатики гімназії №48, м. Київ. Для педагогів усіх категорій

  • Ідеї та приклади використання інтернет-сервісів під час проведення уроку
  • Організація дистанційної роботи над проектом та дистанційного навчання під час карантину

11:45 – 12:15. Створення інтегрованого уроку за допомогою «живих картинок» на ThingLink

Спікер: Наталья Куркай, учитель хімії, категорія вища, учитель-методист, НВК 148 «Планета Щастя» м. Дніпро. Для педагогів усіх категорій

  • Створення сучасного уроку та новий погляд на подання навчального матеріалу  — альтернатива презентації
  • Інтегрування навчального матеріалу з різних предметів в одну «картинку»
  • «Живі картинки» у проектній діяльності учнів та у дистанційному навчанні.

12:30 – 13:00. Створення віртуальних класів за допомогою сервісу LearningApps

Спікер: Людмила Яцунь, вчитель інформатики навчально-виховного об'єднання № 5 м. Хмельницького ім. Сергія Єфремова, вчитель вищої категорії. Для педагогів усіх категорій

  • Як створити віртуальний клас за допомогою сервісу LearningApps?
  • Як вчителю використовувати формувальне оцінювання?
  • Як залучити учнів до створення інтерактивних вправ?

13:15 – 13:45. Навчатися мови та мовлення з радістю та задоволенням Авторські перлинки.

Спікер: Ніна Уколова, учитель української мови та літератури вищої категорії ліцею «Престиж» м. Києва, учитель-методист, переможець конкурсу освітян «Освіта України XXI ст.: поступ до людини», лауреат конкурсу «Учитель року». Для вчителів словесності

  • Прийом(чик)и активізації пізнавальної діяльності учнів
  • Нестандартні форми проведення уроків словесності, пробудження творчого потенціалу
  • Проектні роботи як спосіб розвитку компетентностей учнів

14:00 – 14:30. Кейс-технологія на уроках у початковій школі

Спікер: Плющ Юлія,  учитель початкових класів. Для вчителів початкових класів

  • Створення власних навчальних кейсів
  • Проведення інтегрованих уроків
  • Виконання Стандартів Нової української початкової школи

14:45 – 15:15. «Метод  ребус» — як навчити дитину читати

Спікер: Cідненко Валентина. Для вчителів початкових класів

  • Як зацікавити дітей читати
  • Як невимушено запам'ятати склади
  • Як навчити дитину швидко читати

15:30 – 16:00. Мінлива мова бурхливого сьогодення

Спікер: Олена Маленко, доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри українознавства і лінгводидактики ХНПУ імені Г. С. СКовороди, редактор журналу «Вивчаємо українську мову та літературу». Для вчителів української мови

  • Екскурсія сучасними мовними процесами
  • Декодування сучасної мови молоді
  • Мовні цікавинки та слова не у словнику
  • Орієнтування в мові сучасного масмедіа-простору

16:15 – 16:45. Як подолати психологічний бар’єр та почати розмовляти англійською

Спікер: Надія Климишина, головний редактор методичних журналів для вчителів англійської мови, менеджер англомовних програм Magic Camp. Для вчителів англійської мови

  • Мовний бар’єр — хто його створює? Чи у всіх він є? Як його подолати?
  • Ефективні шляхи виходу на рівень вільного спілкування. 
  • Як вчителю позбавитися бар’єрів, щоб допомогти учням подолати їхні.

Робоча мова — англійська (як один зі способів подолання бар’єру), але запитання та пропозиції приймаються трьома мовами — англійською, українською, російською. Головне — відчути натхнення зробити крок на зустріч вільному спілкуванню!

17:00 –17:30. Урок математики: поєднання логіки і креативності 

Спікер: Ольга Юрко, учитель математики Рівненської ЗОШ №20. Для вчителів математки

  • стратегії розвитку логічного мислення на уроках математики
  • цікаві прийоми, які допоможуть зробити урок креативним та яскравим

2 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ

10:00 – 10:30. Формування дослідницьких компетентностей учнів на уроках математики

Спікер: Оксана Ратушняк, учитель математики Хмельницької гімназії № 1 імені Володимира Красицького, вчитель-методист Для вчителів математики

  • Система роботи з обдарованими дітьми в школі
  • Формування дослідницьких компетентностей учнів на уроках математики
  • Організація роботи  учнів в системі підготовки до написання науково-дослідницьких робіт з математики

10:45 – 11:15. Міжнародна проектна діяльність

Спікер: Надія Вовченко, вчитель вищої категорії Черкаської гімназії № 31. Для педагогів усіх категорій

  • Міжнародна проектна діяльність як засіб розвитку навичок 21 століття
  • Міжнародні програми, до яких можна долучитись
  • Планування ефективного проекту

11:30 – 12:00. Комікси та формування предметно-історичних компетентностей. Граємо і навчаємо

Спікер: Олександр Чучаєв, директор та вчитель історії Благовіщенського навчально-виховного комплексу № 2 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів — дошкільний навчальний заклад «Дивоцвіт» Благовіщенської районної ради, вчитель вищої кваліфікаційної категорії. Для вчителів історії

  • Використання коміксів та іншого освітнього контенту на уроках історії та в позаурочний час з метою формування предметно-історичних компетентностей
  • Веб-квести, гейміфікація та онлайн-сервіси на уроках як засіб формування стійкого інтересу до вивчення історії
  • Метод альтернативної історії та активні форми вивчення історії (квести, велоквести, лабіринти тощо)
  • Поєднання спортивних та національно-патріотичних заходів із вивченням історії

12:15 – 12:45. Сучасний погляд на патріотичне виховання. Досвід «Гайдамацької Січі»

Спікер: Сергій Хараху, заступник директора Класичної гімназії при ЛНУ ім. Івана Франка, вчитель географії та захисту Вітчизни, керівник Центру військово-патріотичного виховання Самооборони «Галичина». Для вчителів предмета «Захист Вітчизни».

  • Сучасні погляди на виховання патріотизму
  • Методи патріотичної роботи в школі та місцевій громаді

13:00 – 13:30. Інклюзивний простір (Літній табір SPACE CAMP)

Спікер: Наталя Гладких, спeціальний учитeль (тифлопeдагог), соціальний пeдагог, консультант з танцювально-рухової тeрапії, завідувач кафeдри тифлопeдагогіки факультeту корeкційної пeдагогіки та психологіі НПУ імeні М.П. Драгоманова міста Києва

  • Інклюзія та інклюзивний простір
  • Eфeктивна форма взаємодіі для всіх дітeй — інклюзивний табір
  • Структура інклюзивного табору та рeзультати дітeй, які відвідували табір

15:00 – 16:00. Критичний підхід до критичного мислення

Спікер: Іван Полтавець, керівний партнер консалтингової компанії Stober, Poltavets&Associates, підприємець та бізнес-тренер

  • Як використовувати критичне мислення для орієнтації в інформаційному середовищі? 
  • Як за допомогою метафори пояснити основні принципи та навички критичного мислення, необхідні для обробки інформації? 

Стежте за новинами у Фейсбуці https://www.facebook.com/InternetMarafon