НОВИНИ

23 липня 2013
Диски «Електронний конструктор уроку»: від економії часу — до творчості

Як завдяки ЕКУ виявляється творчість?

Як завдяки «Електронного конструктора уроку» зекономити час?

Є відповіді!

more
10 липня 2013
Лист до редакції

Різні методи навчання

   

Сучасні дослідження в галузі освіти доводять, що традиційне навчання з найпоширенішими лекційними та запитальними методами не підходять більшості учнів. Учні по-різному сприймають, обробляють, відтворюють, класифікують та застосовують знання.

Одні відчувають глибоко, а інші осмислюють. Чутливі отримують інформацію через органи чуття, а ті, хто осмислюють, підходять до всього логічним шляхом. Одні спочатку вивчають ситуацію, а потім самі пробують з’ясувати суть проблеми, а інші відразу, довго не замислюючись, починають щось робити, бо хочуть відразу випробувати на собі, засвоїти нові знання. Кожен спосіб сприйняття знань та інформації має свої переваги та недоліки.

 

Коли учитель навчає, він

Читає

Декламує

Перевіряє

Підсумовує

Застосовує

Пояснює

Показує

Демонструє

Коли учень навчається, він

Розглядає проблему

Робить висновки

Перевіряє та

Застосовує свій досвід

Напрям діяльності вчителя

Лекція

Розповідь

Бесіда

Дискусія

Екскурсія

Тренування вмінь

У кожному напрямі вчитель контролює і є центром навчального процесу.
Учень має пасивну роль

Напрям діяльності учня

Групова робота

Індивідуальні проекти

Проведення досліджень

Використання різних джерел інфор-
мації

Самостійне навчання

У кожному напрямі учень сам навчається та бере активну участь у процесі. Учень грає активну роль

 

Тому навчання має бути пристосоване до індивідуальних потреб різних учнів. Це вимагає від учителя різноманітних підходів у навчанні.

Від уроків, де в центрі уваги знаходиться вчитель, слід переходити до уроків, де учні самі доходять висновків з допомогою вчителя.

Відгуки читачів

Татьяна 03.02.2017
Уважаемые учителя и министры образования. Проведите опыт. Пусть зайдут несколько взрослых людей и расскажут и тому же 1 ребенку как решается одна и та же задача. Вы удивитесь, когда услышите разные виды мышления!!! И ребенок поймет только то объяснение взрослого, в каком присутствует преобладающий вид мышления ребенка.Выпустите хоть 1 книгу по математике для каждого вида/типа мышления (так как у каждого преобладает какой-то 1 вид, если конечно не развивают все виды мышления у ребенка) в отдельности. И возможно поможете населению, вот теперь время объединиться всем математикам, определить каждому тип его мышления и написать 1 или серию книг для каждого мышления отдельно!!! Вы спросите, как смог бы разрешить задачу каждый взрослый, и вы услышите множество вариаций объяснений, а ответ у всех будет 1, и каждый из них будет прав, вот только родители еще не научены определять тип мышления своего ребенка, а учителя не хотят заморачиваться, ну не понял, значит плохая успеваемость, и никто не подумает научить в соответствии с его типом мышления. Узнавала у учителей и психологов - они сами не знают, как это сделать. Может подумаете над этим вопросом. Проблема не в детях, а в том, преподают ли материал "на их языке мышления" - и хотельсь бы больше практических примеров из жизни (1 такая книга по математике есть.). Вспомните себя в детстве. Спросите себя, как вам надо было преподнести задачу, чтобы вы ее поняли?!

Залишити відгук

Ваше ім'я
E-mail (не публікується)
Відгук
Введіть 9440
 
Догори