Нові рубрики журналу "Основи здоров'я"

30.05.2012 120 0

Відкриття рубрики «Безпека життєдіяльності»

Проблема безпеки життєдіяльності людини та всього суспільства в сучасних умовах набула особливої гостроти. Метою забезпечення безпеки життєдіяльності стає захист людей від зовнішніх та внутрішніх небезпек, збереження їх здоров’я та працездатності в будь-яких умовах існування, зниження ймовірності виникнення надзвичайних ситуацій за умови мінімізації витрат щодо їх запобігання та ліквідації наслідків.

Виконання завдань БЖД вимагає здійснення великого комплексу заходів, зокрема щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного походження, забезпечення населення засобами індивідуального та колективного захисту, навчання населення дій у нестандартних ситуаціях.

Одним із важливих шляхів формування в учнів свідомого ставлення до свого життя та здоров’я, опанування життєвих навичок безпечної поведінки є уроки «Основи здоров’я». Практична спрямованість уроків дає можливість школярам отримати уявлення про причини виникнення різних надзвичайних ситуацій, особливості їх перебігу та прояву, засвоїти алгоритм дій, що знижують ступень ризику для їх життя та здоров’я, набути навичок надання першої допомоги потерпілим тощо.

Створення умов безпеки життєдіяльності - проблема комплексна, для розв’язування якої необхідно запровадити значної кількості заходів, у тому числі методичного, організаційного та контрольно-аналітичного характеру.

Зважаючи на зазначене вище, ми розпочинаємо в журналі рубрику «Безпека життєдіяльності». Сподіваємося, що в ній ви знайдете інформаційні, наукові та методичні матеріали, які можна буде використовувати на уроках основ здоров’я, під час позакласної роботи, проведення занять з попередження усіх видів дитячого травматизму тощо.

«Педагогічні знахідки» для вас!

На численні прохання читачів, у журналі розпочато нову рубрику «Педагогічні знахідки», яка міститиме два напрямки: «Із портфоліо учнів» та «Із портфоліо вчителів».

Пропонуємо прийоми поповнення вашої скарбнички педагогічного досвіду, інноваційних ідей, співтворчості з колегами й учнями.

Мабуть, кожний учитель неодноразово був у захваті від неординарних робіт своїх вихованців, у яких учні не наслідували інтернет-інформацію і не копіювали сторінки довідників та енциклопедій, а висловлювали власні, часом нестандартні думки.

Педагог не наважується  утилізувати яскраві учнівські плакати, малюнки, буклети, брошури, листівки, сценарії, реферати, твори, есе, оповідання, вірші, казки, кросворди, ребуси тощо. Скільки натхнення, наснаги, старання й любові вклали діти в результат своєї кмітливості та винахідливості! Було б несправедливим, якщо б ці міні-витвори мистецтва зникли назавжди.

Уважно передивіться свої архіви. Можливо, десь у шафі або шухляді сховалася саме та учнівська «родзинка», яка буде цікавою й корисною для багатьох читачів нашого журналу. Ознайомлення з наробками ровесників дієво стимулюватиме інших небайдужих школярів до спроби самовиявлення, важливого й відповідального кроку до перемоги над буденністю.

Редакційна колегія запрошує до плідної співпраці в новій рубриці тих, хто має бажання й потребу продукувати власний досвід і надбання своїх талановитих учнів колегам.

Поділитися в Viber Залишити свій відгук