Гейміфікація освіти: практичні поради
Дистанційне навчання зрушило багато канонів освіти. Усі змушені шаленими темпами опановувати інформаційні комп’ютерні технології, застосовувати їх щоденно у навчальному процесі. А якщо вже так сталося, то чому б не використати такий сучасний освітній прийом як навчальні комп’ютерні ігри? Сучасним дітям нецікаво просто слухати вчителя, тому застосування гри на уроках є ефективним підходом у навчанні. Адже ігрові вправи полегшують засвоєння складної для дитини інформації, активізують дитячу увагу, виробляють «уміння навчатися самостійно». Ба більше, учитель у нетрадиційній, цікавій для школярів формі може перевірити міцність і глибину засвоєння вивченого та виявити, які саме питання потребують роз’яснення чи закріплення.
Пропонуємо переглянути кілька порад щодо гейміфікації освітнього процесу і як наслідок зробити власні уроки неповторними, бажаними для учнів.Розглянемо можливості ігрових методів із поетапною інструкцією для вчителя.
Файл ви можете завантажити, натиснувши позначку.
Автор: Т. А. Жиденко, Горностаївський ліцей № 1, Херсонська обл.
Джерело: «Інформатика в школі» № 11 (143) листопад 2020 р.
-
19 лютого 2021
До Міжнародного дня рідної мови! -
18 лютого 2021
Режим дня школяра на дистанційному навчанні -
16 лютого 2021
Шановні колеги! -
12 лютого 2021
Замовляйте наочність для ЗДО за зниженими цінами! -
10 лютого 2021
Зниження цін на навчальну наочність для НУШ! -
08 лютого 2021
Діалог «суспільство — вчитель». Ніхто не має вказувати вчителям, як навчати. Роздуми про підміну понять