Сучасний урок НУШ Творчість, ідеї

Математичний доббль «Геометричні фігури». Гра для учнів 1–5-х класів

23.10.2020 563 0

Джерело: https://cdn.pixabay.com/photo/2014/04/05/11/39/people-316506_960_720.jpg

Вивчення елементів геометрії передбачено змістовою лінією «Просторові відношення. Геометричні фігури». Доббль — це відома весела гра, яка розвиває зорове сприймання, уважність і швидкість реакції. Гра побудована на пошуку збігу рисунків на картках. Кожна картка в грі унікальна, і на кожній парі карток є лише одна спільна картинка. Ідею цієї гри використано для створення гри «Геометричний доббль».

Пропонована гра призначена для учнів початкової школи і учнів 5-го класу (для повторення). Метою гри є реалізація змістової лінії «Просторові відношення. Геометричні фігури».

Опис гри «Геометричний доббль»

У грі 21 кольорова картка, на яких зображено геометричні фігури, які вивчають у 1–4-х класах. На кожній картці — 5 геометричних фігур.

Фігури, зображені на картках:

  • промінь, пряма, ламана, відрізок, крива;
  • квадрат, прямокутник, ромб, трикутник, коло, пʼятикутник, шестикутник, овал, трапеція , паралелограм;
  • піраміда, сфера, циліндр, куб, паралелепіпед, конус.

Оскільки учні мають навчитися зіставляти геометричні фігури з навколишніми предметами, на деяких картках фігури замінено предметами:

  • трикутник — дорожній знак;
  • куб — кубик Рубика, дитячий кубик;
  • сфера — глобус, м’яч;
  • циліндр — консервна банка;
  • паралелепіпед — холодильник, цеглина;
  • прямокутник — аркуш паперу;
  • конус — морозиво, шляпа.

Як грати?

У традиційному добблі запропоновано п’ять варіантів ігор різної складності. Будь-який з них може буде використаний і для гри в геометричний доббль.

Найпростішим варіантом для учнів початкової школи є такий. На стіл перед кожним гравцем кладуть одну картку лицьовою стороною вниз (рисунками вниз). Решту карток (колоду) кладуть посередині стола лицьовою стороною догори.

  

За сигналом гравці перевертають свої картки і мають якнайшвидше знайти на своїй картці зображення, що збігається із зображенням картки з колоди. Той, хто знаходить збіг, забирає картку з колоди собі ,обовʼязково називає геометричну фігуру.

  

Гра закінчується, коли всі картки з колоди опиняться у гравців. Виграє той, хто набере найбільше карток.

Завантажити картки можна за посиланням: 

Автор: В. О. Карнаушенко, редактор ВГ «Основа»

Сподобалась тема? Тоді замовляйте:

Інструкція, як оформити замовлення на: http://osnova.com.ua/help/4/

Поділитися в Viber Залишити свій відгук