STEM-проєкт «Енергонезалежність — наша спільна справа»
Джерело: https://otoplenie-gid.ru/wp-content/uploads/solnechnye-batarei-dlya-otopleniya-doma.jpg
На сьогоднішній день проблема енергозбереження постає дуже гостро. Основну кількість електроенергії ми одержуємо за рахунок невідновлюваних джерел. В умовах стрімкого зростання цін на всі види паливно-енергетичних ресурсів питання раціонального, ефективного використання енергії та впровадження енергозбережувальних заходів стає актуальним для всіх споживачів. Для розв’язання проблемних питань необхідне налагодження енергоменеджменту та навчання й виховання населення у сфері енергозбереження.
Українці дедалі активніше використовують енергію Сонця, що дає змогу заощаджувати на комунальних платежах та убезпечувати себе від збоїв, відключень центральної електромережі. Сьогодні більшість домогосподарств, споживачів та навіть підприємств шукають власні джерела генерації енергії, віддаючи перевагу сонячним установкам, оскільки держава здійснює стимулювання, застосовуючи «зелений тариф».
Чи можливо застосувати це для нашого навчального закладу?
Чи є такий досвід в Україні?
Щоб дослідити ці питання, у нашому навчальному закладі було виконано STEM-проєкт «Енергонезалежність — наша спільна справа». Цільова аудиторія проєкту: учні 9-х класів.
Мета проєкту:дослідження особливостей відновлюваних джерел енергії, переваг (економічної ефективності) використання сонячної енергії; складання фінансового плану із заміни використання електроенергії сонячною енергією в НВК «Гімназія із ЗШ І ст.» міста Костянтинівка Донецької області.
Навчальні предмети:інформатика, фізика, географія, історія, екологія.
Завдання проєкту:
- ознайомити учнів з альтернативними джерелами енергії;
- здійснити розрахунки енерговитрат навчального закладу з метою впровадження енергозбережувальних технологій;
- дослідити економічну доцільність енергозбережувальних технологій;
- поширювати знання про ефективність енергозбереження та енергонезалежності.
Очікуваний результат проєкту: учні розуміють необхідність здійснення заходів щодо енергонезалежності та енергозбереження; обчислюють затрати та дохід від заощаджень; складають фінансовий план створення сонячної електростанції на даху НВК «Гімназія із ЗШ І ст.».
Пропонуємо завантажити матеріали проєкту.
Автори проєкту: Камишна С. М., Моісеєва І. В., Волосунова Л. О., Масіна Н. М., Легейда О. А., НВК «Гімназія із ЗОШ І ст.», м. Костянтинівка, Донецька обл.
Керівник проєкту: Андрієнко О. В., НВК «Гімназія із ЗОШ І ст.», м. Костянтинівка, Донецька обл.
Сподобалась тема? Тоді замовляйте:
![]() |
|
![]() |
Інструкція, як оформити замовлення на: http://osnova.com.ua/help/4/
-
21 січня 2021
Інтернет-марафон "Комплексне рішення: кейс для вчителів початкової школи". Посилання для входу -
19 січня 2021
Нові посібники з виховної роботи для 1-4 класів НУШ! -
14 січня 2021
Як поєднати надскладне: роботу вдома і дистанційне навчання дітей -
11 січня 2021
«Зимові забави» — серія новорічних зошитів для учнів початкової школи! -
08 січня 2021
Запрошуємо на безкоштовний Січневий Інтернет-марафон! -
04 січня 2021
Різдвяний лінгво-краєзнавчий словник