Інклюзія ЗДО Творчість, ідеї

Дидактичний посібник «Великодня мандрівка Білого Яєчка»

23.03.2020 835 0

Мета: формувати у дітей життєву компетентність; збагачувати та активізувати словник; закріплювати знання дітей про народні традиції, пов’язані з Великодніми святами; закріплювати вміння складати речення та розповідати за серією картин; уточнювати знання про спосіб народження курчат та інших тварин з яєць; закріплювати знання про цифри від «1» до «10», цифри-сусіди; закріплювати вміння лічити в прямому і зворотному порядку; розвивати пам’ять, мислення, увагу, творчу уяву, дрібну моторику пальців рук; формувати вміння емоційно сприймати красу.

Вік дітей: посібник багатофункціональний, розрахований як для індивідуальної, так і для підгрупової роботи з дітьми 3–5 років.

Завдання для дітей

  • За допомогою серії послідовних картинок-символів скласти розповідь про святкування Великодня;
  •  з’єднати крапочки, назвати цифри від «1» до «10», розмістити їх у прямому і зворотному порядку, назвати сусідів заданої цифри;
  • працювати з друдлами.

Хід гри

Учитель-логопед. Мабуть, через звичайну необережність Курочки, із гніздечка у м’яку зелену траву викотилось Біле Яєчко.

Лагідно гріло сонечко, приємно лоскотала травичка, а світ здавався таким великим…

Раптом яєчко побачило перед собою щось неймовірно красиве.

— Ти хто?

— Я — Великоднє Яєчко!

— А як це Великоднє? — здивувалося Біле Яєчко.

— Малята, розкажімо Білому Яєчку про Великдень!

Виконання завдання № 1

Діти викладають писанки у певній послідовності та за допомогою картинок-символів, розміщених на них, складають розповідь про святкування Великодня.

 

  

 

Учитель-логопед. «Як цікаво!» — думало Біле Яєчко і котилось собі далі по шовковистій травичці.

Котилось воно, котилось та й зустріло ще одне яєчко, яке виблискувало на сонці всіма барвами.

— Ти таке гарне! — із захопленням сказало Біле Яєчко.— А чому на тобі так багато цяточок?

— Тому що я — Крапанка.

— Пропоную дружити! — запропонувало Біле Яєчко і привітно усміхнулось.

— Малята, пограймо разом з ними!

Виконання завдання № 2

Вихователь пропонує дітям полічити цяточки на яєчках, а потім з’єднати їх однією лінією і назвати утворену цифру; викласти яєчка у певній послідовності, полічити у прямому та зворотному порядку, назвати сусідів тощо.

 

  

 

Учитель-логопед. Біле Яєчко покотилось далі та зустріло ще одне — із дивними малюнками на животику.

— Я знаю — ти Великоднє! — зраділо Біле Яєчко.

— Так. Я — Драпанка.

— А що у тебе на животику?

— Малята, розкажіть про символи, що зображають на великодніх яєчках.

Виконання завдання № 3

Діти називають значення зображених символів, працюють з друдлами.

 

  

 

«Які ж усі красиві, великодні! А я звичайнісіньке яєчко — просте і непримітне!» — думало Біле Яєчко, аж раптом зустріло ще одне — біленьке і маленьке.

— А чому ти таке несвяткове? — здивувалося Біле Яєчко.

— Тому що є яєчка, що прикрашають свято, а є ті, які дають життя.

Виконання завдання № 4

Діти разом із вихователем по черзі відкривають яєчка і розглядають, хто з них народиться: курчатко, пташечка, качечка, вуж, черепашка, страус, динозаврик, крокодил...

  

Зраділо Біле Яєчко і так йому захотілось до мами! Та раптом його побачила дівчинка Лануся, яка неподалік на травичці прикрашала яєчка до свята. Підхопила вона Біле Яєчко і поклала Курочці під крильце.

А рівно через 21 день із нього вилупилося Кумедне Курчатко. Але це вже зовсім інша історія.

Пропонуємо завантажити макет гри:

  

М. Т. Рогальська, учитель-логопед; Ю. Ю. Грисюк, вихователь; Г. Я. Бадзюнь, вихователь, ДНЗ № 1 «Калинка», м. Сокаль, Львівська обл.

По матеріалам журналу «Логопед».

Сподобалась тема? Тоді замовляйте:

   
   

Інструкція, як оформити замовлення на: http://osnova.com.ua/help/4/

Поділитися в Viber Залишити свій відгук