Досвід виховання ЗДО Творчість, ідеї

Ланцюжок для ведмедика. Дидактичні ігри-вправи для дітей 2-го року життя

29.02.2020 912 0

Ланцюжок для ведмедика

Матеріал: кришки двох кольорів, іграшковий ведмедик.

Мета: учити дітей викладати кришечки за зразком вихователя; збагачувати обізнаність дітей щодо кольорів (червоний, синій); розвивати увагу, відчуття ритму, зорову пам’ять, мислення; виховувати самостійність, почуття радості від досягнутого успіху.

Завдання: викласти з кришечок заданого кольору ланцюжок, кладучи кришечку біля кришечки.

Рекомендовані ускладнення завдання:

  • вибрати з двох кольорів та викласти ланцюжок синього кольору;
  • викласти два ланцюжки (зеленого та жовтого кольорів);
  • викласти ланцюжок із двох кольорів чергуючи.

Одягнемо на пальчики шапочки

Матеріал: кришечки різного кольору.

Мета: навчати дітей диференціювати ігровий матеріал за кольором; розвивати спостережливість, мислення, дрібну моторику рук; виховувати бажання самостійно виконувати завдання.

Завдання: надіти на пальчики руки кришечки червоного (синього) кольорів.

Викладемо вежу

Матеріал: кришечки різних кольорів та двох величин.

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із кольорами та їхніми назвами; спонукати до відтворення нескладних дій дорослого; збагачувати сенсорний досвід знанням величини, кольору; розвивати увагу, пам’ять; виховувати самостійність, почуття радості від досягнутого успіху.

Завдання: викласти вежу з будь-яких кольорів за зразком.

Рекомендовані ускладнення завдання:

  • викласти вежу з кришечок одного кольору;
  • •знизу викласти велику кришечку, а зверху — дві маленькі.

Прикрасимо килимок

Матеріал: кришечки різних кольорів та величини, картонні кольорові «килимки».

Мета: учити знаходити з-поміж запропонованих кришечки відповідного кольору та величини; орієнтуватися в множині (один, багато); розвивати уважність, спостережливість; виховувати самостійність, почуття радості від досягнутого успіху.

Завдання: прикрасити килимок, добираючи кришечки відповідно до кольору килимка.

Рекомендовані ускладнення завдання:

  • на жовтий покласти одну кришечку, а на зелений — багато.
  • викласти на один килимок лише великі кришечки, а на інший — маленькі.

Маленькі та великі

Матеріал: великі та маленькі кришечки двох кольорів.

Мета: вправляти дітей у розрізненні та порівнянні за розміром; розвивати цілеспрямовані ігрові дії, дрібну моторику пальців рук, уважність; виховувати самостійність, почуття радості від досягнутого успіху.

Завдання: відібрати великі кришечки в одну тарілочку, а маленькі — в іншу.

Квочка та курчата

Матеріал: іграшкова курочка; чарівний мішечок із різнокольоровими кришечками; посудина з мокрим піском.

Мета: учити дітей добирати кришечки жовтого кольору; ознайомити з властивостями піску; розвивати цілеспрямовані ігрові дії, увагу, пам’ять; виховувати задоволення від гри.

Завдання: розглянути пісок (мокрий, залишаються сліди).

Вихователь пропонує погратися в піску з курочкою.

А в нашої квочки,

Є сини і дочки.

Маленькі, жовтенькі,

Слухняні клубочки.

Діти шукають курчаток: дістають із мішечка кришечки лише жовтого кольору, «садять» їх біля квочки (втискають пальчиками в пісок).

Доріжка для курчаток

Матеріал: ігровий комплект різних кольорів, іграшкові курчатка, мокрий пісок у посудині.

Мета: учити дітей (у цікавій ігровій формі) викладати предмети одного кольору один біля одного; розвивати увагу, відчуття ритму, зорову пам’ять та дрібні м’язи пальців рук.

Завдання: викладати доріжку з кришечок, удавлюючи їх у пісок.

Рекомендовані ускладнення завдання:

  •  викласти доріжку для курочки з великих кришечок, для курчаток з малих кришечок;
  • викласти доріжку з двох кольорів, чергуючи їх.

Автор: Н. Т. Калюжна, вихователь-методист, ДНЗ № 28 «Золотий ключик», м. Умань, Черкаська обл.

Поділитися в Viber Залишити свій відгук