НУШ Інклюзія ЗДО

LEGO-технології у роботі вчителя-логопеда

08.01.2020 2365 0

Сучасний етап розвитку системи освіти характеризується посиленням уваги фахівців до проблем дітей, які мають особливі освітні потреби. ЛЕГО-конструювання є засобом для інтелектуального розвитку учнів, дає змогу педагогові поєднувати освіту, виховання і розвиток у режимі гри, об’єднує гру з дослідницькою та експериментальною діяльністю. Кожна дитина незалежно від її віку має можливість виявити фантазію і насолоджуватися можливістю жити у власному рукотворному світі.

Пропонуємо читачам завантажити матеріали майстра-класу із застосування LEGO-технології у роботі вчителя-логопеда за посиланням

У матеріалах майстра-класу: основні напрями логопедичної роботи із використанням конструктора ЛЕГО,конструювання іграшок для ігор-звуконаслідувань, вправи з диференціації звуків за твердістю-м’якістю, формування елементарних математичних уявлень, побудови речення, вивчення скоромовок тощо.

  

О. В. Шарапова, учитель-логопед вищої категорії, старший учитель, ЗОШ I–III ст. № 7, м. Сміла, Черкаська обл.

За матеріалами журналу «Логопед» № 9 (2019).

Поділитися в Viber Залишити свій відгук