Досвід виховання ЗДО

Освітньо-рухова методика «Навчаємо в русі» з використанням інтерактивного ігрового поля

28.12.2019 1547 0

Джерело: https://takprosto.cc/sovremennyi-detskiy-sad/

На думку психологів, маленька дитина пізнає світ через діяльність. Діяльність її виражається, перш за все, у рухах. Ба більше, не можна розвивати дитячу здатність рухатися без того, аби певною мірою не розвивати зорові, мануальні, слухові, тактильні та мовленнєві навички. Пропонуємо вашій увазі інтерактивне ігрове поле за навчально-руховою методикою навчання дошкільників у системі здоров’язбереження «Навчаємо в русі».

Здоров’я дітей — це одне з основних джерел щастя, радості й повноцінного життя батьків, педагогів, суспільства в цілому. Дошкільний вік належить до особливого періоду в житті людини, коли вона розвивається, формуються її фізичні та психічні якості особистості, необхідні впродовж життя.

Не можна розвивати дитячу здатність рухатися без того, аби певною мірою не розвивати зорові, мануальні, слухові, тактильні та мовленнєві навички.
Існує шість функцій, завдяки яким людина виокремлюється серед інших створінь. Усі вони є продуктом кори головного мозку.

 Шість людських функцій відмінні одна від одної. Однак вони повністю взаємопов’язані. Чим краще розвинені ці навички, тим більше успіхів у дітей.

1. Рухові навички (ходьба, біг, стрибки).
2. Мовленнєві навички (мовлення).
3. Мануальні навички (письмо).
4. Візуальні навички (читання і спостереження).
 5. Слухові навички (прослуховування та розуміння).
6. Тактильні навички (відчуття і розуміння).

Рух, навіть найпростіший, є підґрунтям для дитячої фантазії, розвиває творчість. Основний засіб його формування — емоційно забарвлена рухова активність, за допомогою якої через рухи тіла діти вчаться висловлювати свої емоції.

 Таким чином, можна вивести таку формулу.

 Рух + Рух = Основа основ

Освітньо-рухова методика навчання дошкільників у системі здоров’язбереження «Навчаємо в русі» спонукає дітей демонструвати свої розумові здібності та знання; допомагає їм розвивати мислення в руховій діяльності; усувати напруженість, скутість та виховувати свободу дії; розвиває мовленнєву і слухову увагу, спостережливість, творчу уяву, фантазію, уміння швидко орієнтуватися в просторі, організовано діяти в колективі.
Пропонуємо вашій увазі розроблене нами інтерактивне ігрове поле. Сюжет близький сучасним дітям, які не уявляють свого життя без гаджетів та комп’ютерних технологій. Герої, які супроводжують навчання,— це смайлики, які живуть у місті Текстополісі.

  

  

Автор: Л. В. Свідницька, вихователь, ДНЗ № 51 «Золота рибка», м. Покровськ, Донецька обл.

Поділитися в Viber Залишити свій відгук