Сучасний урок ІКТ. Іновації Творчість, ідеї

Про онлайн вікторини, або інтеренет нам на допомогу! Мої педагогічні знахідки

15.11.2019 327 0

Шановні колеги, вашій увазі пропоную свій досвід використання у навчальному процесі нового та цікавого інструменту оцінювання знань з учнів — Kahoot.

Отже, коротко про онлайн платформу «Kahoot». Це порівняно новий сервіс для створення онлайн вікторин, тестів і опитувань, що можна ефективно використовувати з дидактичною метою. Він підходить дляпроведення поточного оцінювання, для повторення матеріалу в ігровій формі перед підсумковим оцінюванням, щоб з’ясувати точку зору учнів на різні шкільні події та заходи.

Учні можуть відповідати на створені вчителем тести з планшетів, ноутбуків, смартфонів, тобто з будь-якого пристрою, що має доступ до Інтернету. Створені в Kahoot завдання дають змогу включити в них фотографії та навіть відеофрагменти. Темп виконання завдань регулюється шляхом уведення часової межі для кожного питання.

За бажання вчитель може ввести бали за відповіді на поставлені питання. Табло відображається на моніторі вчительського комп’ютера.

Для участі в тестуванні учні просто повинні відкрити сервіс і ввести PIN-код, що пропонує вчитель зі свого комп’ютера.

  

Учневі зручно на своєму пристрої вибирати правильну відповідь. Варіанти представлені геометричними фігурами. Учнів оцінюють за двома параметрами відразу: вибір правильної відповіді та швидкість вибору порівняно з однокласниками.

Вам як учителю будуть потрібні комп’ютер й інтерактивна дошка, а учням — комп’ютер або ноутбук, або мобільний телефон.

  

Учитель створює аккаунт у Kahoot, складає завдання, завантажує їх у Kahoot, потім у класі заходить у свій аккаунт, натискає грати. На дошці з’являється пінкод для входу в гру. Діти заходять на сайт kahoot.it, набирають пінкод, натискають ENTER і все!

Вікторина, створена за допомогою сервісу, розрахована на участь у ній до 30 осіб.

Увага! Учитель не може почати гру, поки у віртуальній кімнаті не з’явиться хоча б один учасник (кількість присутніх та їхні імена відображаються у віртуальній кімнаті на великому екрані). Щойно всі учасники гри приєдналися, вчитель натискає «Start » — і вікторина починається.

  

На великому екрані учні бачать питання і варіанти відповідей на нього, на своїх мобільних пристроях. На пристрої висвічується інформація про те, правильна відповідь чи ні, а також кількість балів, що нараховуються учасникові за правильну відповідь. На великому екрані висвітлено загальний рахунок і поточний рейтинг учасників гри.

Усі нові форми роботи дають мені можливість посідати з учнями призові місця та гідно представляти нашу школі на різних рівнях.

Автор: Давидова К. С., учитель української мови та літератури, педагог-організатор Часовоярської загальноосвітньої школи І–ІІІ ст. № 17 Бахмутського району, Донецької області.

Сподобалась тема? Тоді замовляйте:

Інструкція, як оформити замовлення на: http://osnova.com.ua/help/4/

Поділитися в Viber Залишити свій відгук