Досвід виховання ЗДО

«Велике прибирання». Заняття з елементами методики Марії Монтессорі. Мої педагогічні знахідки

08.11.2019 339 0

Мета заняття: удосконалювати рівень накопичених практичних навичок; підтримувати бажання дитини активно спілкуватися, висловлюватися; виховувати старанність прагнення доводити розпочате діло до кінця, уміння брати участь у виконанні колективних трудових доручень, розуміти значення результатів своєї праці для інших.

Обладнання: лялька Тоша, квасоля, кошик, рознос, губки, панно «Чарівна галявина», шнурівка «Фрукти», музичне оформлення.

Попередня робота: використання дидактичних ігор для розвитку дрібної моторики пальців рук.

Перебіг уроку

Вихователь. Доброго дня, діти! Сьогодні до нас завітали гості. Нумо привітаємося з ними і подаруємо усім красиву посмішку.

Діти вітаються із гостями.

— Малята, погляньмо у віконечко. До нас завітало сонечко!

Діти виконують вправи фізкультхвилинки.

Фізкультхвилинка

Зранку у віконечко зазирнуло сонечко.
(Діти піднімають руки вгору.)

Мило посміхнулося, щічки доторкнулося.
(Торкаються щічок і ніжно гладять їх.)

Промінцем погладило, «Не сумуй! — порадило.—
(Гладять свої рученята.)

День, що розпочався, щоб у тебе вдався!»
(Плескають у долоні.)

— Які ви молодці! У всіх гарний настрій? (Відповіді дітей.)

Несподівано у кімнаті роздається плач.

— Діти, а хто плаче? (Звертає увагу дітей на ляльку.) Ой! Та це ж наш друг Тоша.

— Що з ним сталося? Зараз дізнаємося! (Бере ляльку на руки, «дізнається», що сталося, а тоді звертається до дітей.) Малята, Тоша зізнався, що коли нас не було у групі, він загрався, почав пустувати та й наробив безладу.

Вихователь

Що ж тут Тоша наробив?
Всю квасольку забруднив!
Коли ж діточки прийдуть
І квасольку всю зберуть?

— Наш друг дуже засмутився. Він просить про допомогу. Допоможемо йому?

Діти погоджуються допомогти з прибиранням, надягають фартушки, збирають у кошик квасолю, розсипану на підлозі біля м´якого куточка.

— Молодці, гарно впоралися! (Звертається до ляльки.) Тошо, ти згоден?

Лялька  «вклоняється», дякуючи дітям.

Вихователь звертає увагу дітей на воду, налиту розносі, що стоїть на столі.

  

Вихователь

Що це тут за тілі-бім?
Чому брудний увесь наш дім?
Ми ганчірочки візьмем
І порядок наведем.

— Тоша бавився і розлив водичку. Допоможімо прибрати її зі столу до мийки!

Діти за допомогою губки переносять її до мийки. У цей час Тоша щось шепоче вихователеві на вухо.

Вихователь (до дітей). Малята, Тоша дуже задоволений, що ви йому так допомогли. Усі наші квіточки він зняв з панно, а причепити назад не може! Ну ж бо всі дружно візьмемося до роботи!

Діти чіпляють квіти на панно «Чарівна галявина»

— Які ми молодці! Як чисто стало у нашій групі. Малята, Тоша однаково чомусь сумує. Він полюбляє солоденьке. Зробімо йому смачний подарунок!

Діти нанизують на шнурок дерев´яні фрукти.

Вихователь

 В руки ниточку ми узяли,
Тоші буси ми зібрали

Вихователь (до ляльки).  Бачиш, Тошо, як ми тобі сьогодні допомогли? Малята, що ми сьогодні робили? Як допомагали нашому другові? (Збирали квасолю, прибирали водичку, чіпляли квіти і робили фруктові буси.)

— Малята, Тоша вам дуже вдячний за допомогу та подарунок.  Він запрошує нас на танок.

Грає музика, діти танцюють.

  

Автор: Величкова Н. А., вихователь ЗДО № 5 «Ладоньки»,  м. Мирноград, Донецька обл.

Сподобалась тема? Тоді замовляйте:

Інструкція, як оформити замовлення на: http://osnova.com.ua/help/4/

Поділитися в Viber Залишити свій відгук