Сучасний урок НУШ Творчість, ідеї

Як моделювати життєві ситуації на уроці за допомогою гри? Мої педагогічні знахідки

18.10.2019 218 0

Сучасне комунікативно-орієнтоване викладання іноземних спрямоване на підготовку учнів до використання мови в реальних життєвих ситуаціях. Щоразу заходячи до класу, ставлю перед собою завдання: не «загубити жодної дитини», намагаюся дати можливість розкрити все краще, закладене в ній природою.

Хочу поділитися з вами розробками моїх власних ігор та ігрових ситуацій.

Гра «У магазині»

Для того щоб вивчити фрази, які вживаємо під час відвідування магазину, та ще й отримати задоволення від навчання, пропоную учням гру в три етапи. Перший — разом обираємо, який саме магазин відвідуємо, а потім ліпимо з пластиліну все, що можна придбати в обраній крамниці. До речі, це і робота з розвитку дрібної моторики!

Другий етап — виготовляємо гроші для закупівлі товару. Роздруковую зображення грошових купюр з Інтернету. Я даю час для того, аби учні вирізали свою «валюту».

На третьому етапі відбувається саме гра зі справжнім товаром (виготовленим з пластиліну) та грошима (вирізаними із звичайного паперу). Обов’язково під час процесу підготовки лунає лише англійська мова.

Гра «Чарівна указка»

Під час навчання читати в початковій школі мені допомагає «чарівна указка». Під пальцями в корпус указки вставлено батарейку. Створюємо казкову ситуацію, зокрема обираємо «чарівника класу». На дошці записано слова. Я показую на слово, прошу учня прочитати і перекласти. Якщо він прочитав слово правильно — непомітно натискаю кнопку під пальцями, тоді корпус указки починає мерехтіти — ось і наш «чарівник»! «Чарівниками» можуть стати всі учні в класі, але за умови, що вони прочитають правильно зазначене вчителем слово.

Заняття з Writing Board

  

Це найулюбленіший для моїх малюків спосіб перевірки літер абетки. Швидко записати продиктовану літеру і показати дощечку. Звісно, бажано на швидкість. За правильну і швидку відповідь я роздаю наліпки або якісь сигнали, ілюстрації, будь-який заохочувальний матеріал на власний розсуд.

Заняття з Coloured Pen

  

Звичайна ручка з різнокольоровими пастами — добрий помічник для вчителя, коли учні вивчають кольори, а особливо під час індивідуального навчання або під час роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Такий вид запам’ятовування сприяє розвитку рухового аналізатора і зорового сприймання, різних видів чутливості, просторового орієнтування, координації рухів та ін. Учитель називає колір, а учень знаходить і натискує на ручці зазначений колір.

Гра з картками

За допомогою кольорових карток з гри «Уно» діти запам’ятовують цифри та назви кольорів. Можна грати як у парі, так і групою. Перший учень кладе картку, а наступний повинен поверх цієї картки покласти свою, з таким самим кольором або такою самою цифрою. Гра триває до останньої картки. Під час гри учні коментують свої дії англійською мовою.

На уроках я навчаю учнів спілкуватися в типових ситуаціях різних сфер життя, а досягаю мети через створення ігрових ситуацій у класі, саме так в учнів формуються вміння і навички іншомовного спілкування, досягається достатній рівень комунікативної компетенції.

Автор: А. А. Мушаровська

Сподобалась тема? Тоді замовляйте:

 
 

Інструкція, як оформити замовлення на: http://osnova.com.ua/help/4/

 

Поділитися в Viber Залишити свій відгук