Сучасний урок ІКТ. Іновації НУШ Досвід виховання Творчість, ідеї

Домашнє завдання без примусу і нудьги! Мої педагогічні знахідки

13.09.2019 313 0

У класі існує дві категорії учнів: ті, хто не любить домашні завдання, та їхні активні прихильники. Навіть на канікули дехто просить дати завдання. Мої «цифрові» діти, третьокласники, ще повністю не розуміють важливість науки Математики. Але я все роблю, аби подружити їх із нею, переконати, що наш світ, довкілля — це суцільна МАТЕМАТИКА! Тільки необхідно навчитися її бачити і розуміти!

Сама не люблю давати домашні завдання з підручника. Нудно і не дуже цікаво. Інша справа — творчість, креатив!

Тема «Площа прямокутника» якось важкувато йшла спочатку. У класі все, що можливо, переміряли, обчислили площі, порівняли; позмагались у математичній естафеті, поквестили по школі, в їдальні, у бібліотеці… Було цікаво, корисно, захопливо!

Найкращий ефект отримали від домашнього завдання! Діти іншими очима поглянули на свій дім. Потрібно було намалювати свою кімнату, предмети прямокутної форми виміряти та обчислити їхні площі. Галерея робіт у класі неабияк зацікавила учнів! Тепер усі відмінно знають цю тему!

Сучасні девайси у нас — це активні інструменти навчання. Наші улюблені освітні платформи: LearningApps, Matific, Вчи. юа, Мій клас, Самоучка. Ми маємо кілька класних блогів для навчання «Портфелик», «Бджілки», «Уроки на дивані», «Читандія», канал Youtube (з навчальними відео). Навички відпрацьовуємо на різних математичних онлайн-тренажерах.

  

Найбільше ми полюбляємо працювати у хмарі, на спільних дошках linoit та padlet. Задачі для друзів чи для улюблених героїв мультфільмів? Залюбки!

  

Дизайн і математика — добрі приятелі!

А площу свого імені (і не лише свого!) намагалися обчислювати? Ми це також робили вдома.

  

А конструювання ро́бота — це ж неабияк цікаво! А обчислити його площу? І не тільки ро́бота, але й палацу, автомобіля, космічного корабля чи НЛО. Цим ми також займались у домашніх завданнях.

  

А щоб не нудьгували тато і мама, поки ми виконуємо цікаві завдання, ми їх залучили до гри, щоб і вони повторили тему «Площа». Необхідно кидати два кубики, малювати прямокутник із заданими кубиками  сторонами та обчислювати його площу. Виграє той, хто займе на полі більшу площу.

  

Фотозвіт чи відео про виконання завдань діти викладають у класну групу Viber. Такі завдання діти виконують охоче. Вони дають більше користі, бо є цікавість і мотивація!

Автор: Борисенко Валентина Григорівна, учитель початкових класів Бобровицького ЗЗСО І–ІІІ ст. № 1 Бобровицької міської ради Бобровицького району Чернігівської області.

Сподобалась тема? Тоді замовляйте:

Інструкція, як оформити замовлення на: http://osnova.com.ua/help/4/

Поділитися в Viber Залишити свій відгук