Сучасний урок Досвід виховання Self-менеджмент

Готуємо молодь до завтрашнього дня

22.09.2019 1240 0

Президент та співзасновник освітньої, бізнес- та громадянської спільноти YouthForce NOLA Cate Swinburn розповідає про сучасні виклики в освітній системі США за умови швидких змін у світовій економіці.

Сполучені Штати зазнали величезних змін в економіці: від часів Промислової революції робоча сила перетворилася з однієї, у якій переважало виробництво та очікування постійної роботи на одну компанію, на іншу, яка постійно розвивається та зазнає частих змін навичок та місць роботи. Для сьогоднішніх студентів та школярів, такі зміни будуть ще складнішими. Стрімке зростання автоматизації та впровадження штучного інтелекту продовжать глобальні зміни в економіці, у яких мільйонам людей потрібно буде якимось чином орієнтуватися.

Існує багато причин сподіватися, що базові навички та досвід, що набуває наша молодь, зможуть гармонійно вписатися у цей ландшафт нового світу. Зі зміною характеру роботи у наступних поколінь з’являється більш широкі можливості для досягнення економічного процвітання. Згідно з останніми дослідженнями Джорджтаунського центру освіти та робочої сили «хороші робочі місця» вимагають значно більше, ніж диплом про середню освіту, зокрема: сертифікати, грамоти, аспірантські, бакалаврські та інші професійні ступені. Саме ці робочі місця можуть гарантувати людині постійне процвітання. Знаючи такі можливості, ми повинні допомогти молоді скористатися ними.

У країні набуває обертів рух, що об’єднує небайдужих людей, зацікавлених у кращій підготовці нашої молоді до успіху після закінчення середньої школи. Наприклад, у Новому Орлеані триває спільна робота з освітою, бізнесом і громадськими лідерами у вигляді ініціативи YouthForce NOLA (сайт: https://www.youthforcenola.org/). Ця співпраця спрямована на забезпечення нашим молодим людям більш надійного досвіду середньої школи. Я пишаюся тим, що є співзасновником і президентом YouthForce NOLA.

Наша мета полягає у тому, аби наша молодь була готова до світу завтрашнього дня.

Джерело: https://www.youthforcenola.org/soft-skills

На додаток до академічних навичок, які, як правило, домінують у розмовах про шкільну успішність, програма YouthForce працює з трьома важливими компонентами, необхідними для досягнення успіху у майбутніх галузях завтрашнього дня: м'які (гнучкі) навички, технічні навички та усвідомлений досвід роботи.

Ці фактори є ключем до створення більш цілісного профілю випускника. Усі вони разом мають вирішальне значення для успіху студентів в усьому світі.

М’які (гнучкі) навички (Soft skills)

Базуючись на мета-аналізі та провідних дослідженнях, проведених разом із родинами та іншими зацікавленими людьми, можна сказати, що основою усіх навичок є м’які (або гнучкі) навички.

М'які навички — це навички, необхідні для підготовки до майбутньої роботи. Вони не тільки забезпечують основу для успіху, коли вивчають новий матеріал у класі або виходять на нове робоче місце, але й можуть бути передані, адаптовані та сприяють постійному вдосконаленню.

MHA Labs розробила структурну схему побудови навичок, які складаються з 35 основних соціальних, емоційних та когнітивних навичок, що вважаються критичними для коледжу, кар'єри та життєвого успіху. Ця структура була з великим успіхом використана викладачами та лідерами молодіжних програм у громадах у США, включаючи Новий Орлеан.

  

Джерело: http://mhalabs.org/skill-building-blocks

Зазвичай роботодавці називають відсутність м’яких навичок як причину неспроможності працівника досягти успіху. Згідно зі звітом Інституту моніторингу за  2014 рік, 70 % роботодавців зазначили, що випускники середньої школи мають дефіцит професіоналізму та критичного мислення/розв’язання проблем, а 50 % — не володіють достатніми навичками усного спілкування. Все це стає особливо своєчасним у новому віці автоматизації та економічних змін, у яких молоді люди досягають повноліття. Такі навички, як співпраця, розв’язання проблем, планування успіху, вербальна комунікація, соціальне усвідомлення, особисте мислення необхідні для успіху в коледжі, кар'єрі та житті. Всі ми повинні допомогти нашим молодим людям розвинути їх по-справжньому та чітко.

Джерело: https://www.gettingsmart.com/2019/07/preparing-young-people-for-tomorrows-world-of-work-today/

Щоб по-справжньому сприяти розвитку м’яких навичок, ми повинні бути прозорими та створити технологію їхнього розвитку. Студенти повинні розвивати ці навички, а також усвідомлювати цінності та переваги, які вони їм надають. Співпрацюючи із десятками партнерів, YouthForce використовує блокову структуру, розроблену MHA Labs: загальний набір легких для розуміння навичок 21 століття, які дають інструкторам та їхнім студентам основи для власного зростання та розвитку.

Технічні навички (Technical skills)

Джерело: https://www.gettingsmart.com/2019/07/preparing-young-people-for-tomorrows-world-of-work-today/

Студенти засвоюють навички розроблення програмного забезпечення в Operation Spark, сторонньому постачальнику освіти, заснованому досвідченим інженером-програмістом.

Джерело: https://operationspark.org/

Студентам потрібний набор сучасних навичок, аби скористатися новими економічними можливостями. Ці навички повинні цінуватися та мати попит серед певних галузей економіки, щоб студенти могли ввійти у світ роботи саме із реальними навичками, потрібними компаніям. Аби представити досягнення в опануванні технічних навичок, студенти повинні мати можливість отримувати рекомендації та відгуки від представників підприємств. Звісно, ці рекомендації не повинні бути просто папірцями.

У Новому Орлеані ми зосередилися на майбутній заробітній платі, місцевому запиті від бізнесу, а також співпраці із різними організаціями. Усі спільноти дуже різні, тому ефективні програми з опанування певних технічних навичок, повинні базуватися на запиті від промисловості. Такі партнерства, які ми на сьогодні маємо з NOLABA (New Orleans Business Alliance), GNO,inc (Greater New Orleans, Inc),  Denver CareerConnect та інші, є ключовими для того, аби студенти здобували навички, які гармонійно поєднаються із можливостями майбутнього працевлаштування.

Усвідомлений досвід роботи

  

Джерело: https://www.gettingsmart.com/2019/07/preparing-young-people-for-tomorrows-world-of-work-today/

Студенти нашої програми стажування молоді  YouthForce Internships відпрацьовують навички доглядання в умовах лікарні. Такий усвідомлений досвід роботи пов’язує навички з успіхом.

Кінцевою метою цього розвитку навичок є залучення молоді до економічних можливостей та процвітання впродовж усього життя. Тим не менш, багато молоді в цілому в країні мають проблеми з подоланням розриву між середньою школою та наступними можливостями. Отже, незважаючи на те, що вони яскраві особистості, багато наших молодих людей залишаються позаду. Усвідомлений досвід роботи під час навчання може допомогти змінити це.

Після того, як студенти почали формувати деякі навички, необхідні для досягнення успіху в 21 столітті, ми вважаємо, що їм потрібно продовжувати застосовувати та розвивати їх у контексті фактичного робочого місця. Ми вважаємо, що людина найкраще вчиться, тільки виконуючи свою роботу на практиці, а також знаємо, що жоден роботодавець не дуже бажає навчати співробітників, для яких посада є першою роботою. Усвідомлений перший досвід роботи у середній школі дає змогу студентам реально вчитися та інтегрувати названі вище технічні та м'які навички за допомогою додатків у реальному світі. Ба більше, цей усвідомлений досвід роботи безпосередньо пов'язує студентів із професіоналами — людьми, які можуть бути майбутніми (штатними) роботодавцями, виступати у ролі помічників і, як правило, допомагати молодим людям розширювати свої професійні зв’язки.

Студенти, застосовуючи м'які, технічні та академічні навички, яких вони навчаються в класі на робочому місці, здатні краще виробити їх у довгостроковій перспективі. Коли учні мають шанс перенести вивчені в школі поняття в реальний світ, вони можуть перейти до своїх ідей і додати до власних знань контекстуальний нюанс. Доведено, що студенти, які застосовують свої технічні знання в реальних ситуаціях, удосконалюються значно швидше в своїх навчальних курсах. Ми вважаємо, що усвідомлення досвіду роботи є ключовим для цілісної підготовки учнів до життя після закінчення школи.

Спільноти повинні прагнути до того, щоб їхні стажування, навчання та інший досвід роботи мали усвідомлення. Наприклад, в Новому Орлеані ми розробили програму для учнів старших класів, стажування YouthForce, яка включає 60 годин підготовки до професійної кар’єри (м'які навички, діловий етикет, права та обов'язки на робочому місці) та 90 годин з працевлаштування. Упродовж повних 150 годин студенти отримують постійну підтримку та зворотній зв'язок, аби допомогти їм у відпрацюванні навичок, розв’язанні проблем та постійному розвитку. Такий постійний, сприятливий досвід — це те, що ми вважаємо значущим, те, що поліпшує навички, консолідує студентів та будує міцні зв’язки і мережі.
Сьогодні ми бачимо вплив саме цього акценту на усвідомлення досвіду роботи: 84 % керівників стажерів уважають готовність своїх стажистів схожою або сприятливою із/для будь-яких інших працівників початкового рівня. Приблизно 95 % учасників-інтернів заявляють, що навчання підготувало їх до працевлаштування. Ці результати навчання та зростання є результатом колективної віри нашої спільноти у таланти нашої молоді, а також значних зусиль, спрямованих на позитивний та змістовний розвиток цього досвіду.

Ми маємо робити більше

Світ праці розвивається швидкими темпами, тому суспільство повинно змінити спосіб підготовки молоді до професійного життя. Нам усім потрібно замислитися над створенням ціліснішого досвіду для студентів, що відкриє якомога більше можливостей. Інтегруючи м'які навички, технічні навички та усвідомлений досвід роботи з багатою академічною підготовкою, ми можемо гарантувати готовність студентів до будь-якої роботи.

Переклад та літературна обробка Ю. М. Афанасенка

За матеріалами: Cate Swinburn https://www.gettingsmart.com/2019/07/preparing-young-people-for-tomorrows-world-of-work-today/

Поділитися в Viber Залишити свій відгук