Сучасний урок ІКТ. Іновації

Використання Smart-дошки на уроках німецької мови. Мої педагогічні знахідки

27.08.2019 348 0

Сучасні діти змалку отримують велику кількість інформації за допомогою електронних пристроїв: телевізорів, комп’ютерів, мобільних телефонів, планшетів та ін., тому і під час навчання зображення з гаджетів сприймаються ними простіше і швидше.

Як відомо, програмне забезпечення інтерактивної-дошки дає змогу дуже легко і швидко створювати динамічні, різнокольорові слова, що вільно пересуваються екраном та стають на потрібне місце.

Наприклад, під час вивчення теми “Meine Familie”, учні переглядають відео https://www.youtube.com/watch?v=2yZkGI-8yCY, потім на Smart-Board я розміщую таблицю з двома стовпчиками. Перший стовпчик — Name, а другий — Wer ist das? Під таблицею записано слова до цієї теми та відео. Завдання учня полягає в тому, щоб розподілити слова у стовпчики. Зрештою отримуємо цікаву «живу» лексику.

Коли учні бачать на екрані кольорові малюнки та схеми, вони краще сприймають і засвоюють новий лексичний матеріал. Після вивчення теми учні створюють презентації, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу, з’являється можливість виділення найбільш значущих елементів за допомогою кольору, шрифту, додавання фотографій, схем, таблиць.

Мій досвід викладання німецької мови доводить, що, вивчаючи іноземні мови, доцільно застосовувати мультимедійні технологій, у яких одночасно використовують тексти, відеоматеріали, звукові ефекти, анімацію. Аудіо та візуальні ефекти разом з інтерактивними програмами впливають на емоційні та понятійні сфери, сприяють ефективнішому засвоєнню мовного матеріалу.

Завдяки використанню Smart-технологій зростає активність дітей на уроках, що підвищує ефективність навчального процесу.

  

  

Автор: Ковальчук Н. Ю., учитель німецької мови, Судилківська ЗОШ І–ІІІ ст., Хмельницька обл.

Сподобалась тема? Тоді замовляйте:

Інструкція, як оформити замовлення на: http://osnova.com.ua/help/4/

Поділитися в Viber Залишити свій відгук