Сучасний урок Досвід виховання Актуально Творчість, ідеї

Урок-вебінар про гроші. Мої педагогічні знахідки

25.07.2019 442 0

11-й клас — це найважливіший етап для будь-якого учня. Це етап, коли старшокласникам потрібно зробити перший крок у реалізації себе як особистості. Саме правильний вибір професії є запорукою успіху у подальшому. Такі навчальні предмети, як «Економіка», «Фінансова грамотність», «Основи підприємницької діяльності», «Основи споживчих знань» створюють підґрунтя для розвитку критичного мислення та ухвалення виважених рішень.

Фінансова й підприємницька культура, навички раціональної споживчої поведінки, які формуємо на уроках економіки, надають учням можливість орієнтуватися в ринкових законах, розуміти сутність фінансів, раціонально управляти особистими доходами та витратами, розвивати критичне мислення у процесі ухвалення повсякденних рішень.

Усі ці необхідні в сучасному світі навички стануть у пригоді нашим випускникам, щоб зайняти своє місце на ринку праці.
Навчальна дисципліна «Економіка» охоплює дуже багато тем, що дають змогу не тільки підвищити свій інтелект, але й обрати для себе найбільш цікаві напрями для подальшого розвитку.

Урок на тему «Гроші та їхня роль у суспільстві. Стійкість національних грошей. Функції та форми грошей. Грошові агрегати. Стійкість національних грошей та курс національної валюти» я вирішила провести у вигляді вебінару за участі викладачів кафедри фінансів Донецького державного університету управління.

На початку вебінару були заслухані виступи учнів за заздалегідь обраними темами. Обговорення цих тем спричинило жваву дискусію між учнями й викладачами.

Після цього на зв’язок вийшла доктор економічних наук, професорка кафедри фінансів ДонДУУ Ясинська Надія Альбертівна і розповіла про проблеми та перспективи інвестицій в Україні. Її виступ супроводжувався презентацією і фрагментами фільмів фінансового змісту. Цінним цей виступ був ще й тому, що учні побачили приклад високопрофесійно підготовленої доповіді.

Наступним етапом було проведення гри-тренінгу між учнями, головною метою якої було визначення в учнів рис керівника-лідера та схильності до раціонального використання грошей. Ця гра нікого не залишила байдужим.

На завершальному етапі вебінару відбулася бесіда учнів з викладачами університету про умови вступу до вишу. Учні змогли поставити питання стосовно особливостей вступу, екзаменів, спеціальностей, які пропонує університет, можливостей, що відкриває виш перед своїми абітурієнтами. Профорієнтаційна бесіда надала можливість зробити висновки стосовно вибору професії.
Наприкінці уроку ми подякували одне одному за плідну співпрацю. Урок, проведений у формі вебінару, сподобався і учням, і викладачам. Тому планую проводити його і наступного року з подальшим розширенням використаних інтерактивних способів навчання.

Голодник А. С., учитель економіки, математики, інформатики Світлодарської ЗОШ І-ІІІ ст., Бахмутський район, Донецька область.

Сподобалась тема? Тоді замовляйте:

Інструкція, як оформити замовлення на: http://osnova.com.ua/help/4/

Поділитися в Viber Залишити свій відгук