Сучасний урок Досвід виховання Актуально Творчість, ідеї

Маленькі підприємці у світі великого бізнесу. Мої педагогічні знахідки

24.07.2019 477 0

В наш час, складний і швидкоплинний,
Коли летить все і мина,
Учитель мало не миттєво
Всі зміни вносить у життя.
Йому так треба наздогнати
Таких розвинених дітей!..
Щоб бути в курсі їх захоплень,
Вигадує мільйон ідей!
Сучасний вчитель поза часом,
Він завжди знає, що в ціні:
Майстерно підкорити ґаджет,
Хітові заспівать пісні.
Він завжди вчить дітей науки,
Нелегких правил життя
І поринає без останку
В роботу світла сіяча!

Коли я складала ці рядки, на думку спадало щось чисте, добре, вічне. Загальновідомо, що ми живемо в матеріальному світі, яким керують ринкові відносини. Дітям потрібно в майбутньому стати повноправними учасниками цього складного процесу. Уроки математики, економіки, історії сприяють цьому. Уроки англійської мови не є винятком.

На наших уроках ми створили свій міні-економічний простір, у якому, як виявилось, дуже цікаво вивчати англійську мову. Було створено так звану економічно-лінгвістичну систему. У класному обігу є своя валюта — «англик».

Учні мають власні гаманці. Своєю працею, тобто правильними відповідями та виконанням завдань, учні «заробляють» власні гроші — «англики». Існує навіть система штрафів (наприклад, за невиконане домашнє завдання учень сплачує заробленими «англиками»).

Учень сам розпоряджається своїми фінансами: під час виконання роботи він може навіть «купити» підказку у вчителя або однокласника. Але, як показав досвід, учні досить економно ставляться до зароблених грошей. Замість того, аби витратити їх на підказку, вони  вивчають матеріал.

Досить сильна мотивація. Наприкінці теми учні обмінюють зароблені «англики» на оцінки у вчителя. Систему «розцінок» учителем визначає перед початком вивчення теми (уроку, семестру тощо). Наприклад, 30 англиків — це 12 балів, 25 англиків — 11 балів тощо.

Підвищився не лише  інтерес до вивчення англійської мови, але й формуються навички економічних відносин, ощадливості, розвиваються художньо-естетичні навички (багато учнів власноруч створили свої гаманці, оздоблювали їх).

А ще ми періодично влаштовуємо «заборонені вечірки» — це такий собі ігровий клуб. Учні грають у настільні ігри.

Після вивчення достатньої кількості лексики ми граємо в гру типу «Dobble». Учні об’єднані в команди. Кожна команда отримує набір карток з малюнками. Мета гри: якомога швидше позбутися своїх карток, голосно і правильно назвавши намальоване слово.

Правила та варіанти гри можна знайти за посиланням  https://funmill.wordpress.com/dobbl-rules/

Чому ж вечірка заборонена? Тому що є заборона на НЕанглійські слова. Не знаєш слово, а грати хочеш, — шукай відповідь. Порушив заборону — залишив гру.

Ідей багато... Узагалі, сучасний вчитель — невичерпне джерело ідей, що розкриває дитячі таланти. Але дуже непросто тримати руку на пульсі стрімкого життя. Тому хочеться підтримати та надихнути всіх учителів власними рядками.

Що робить вчитель — знають всі,
Всі знають, що йому робити:
Навчати, слухати, талант знайти,
А потім ще й не розгубити!
Хай вогник ваш ніколи не згаса,
Не втомлюйтесь таланти відкривати!
Самі зростайте в власному житті,
Щоб прикладом своїм всіх учнів надихати!
Плекайте те, що дав Господь,
Але не створюйте талантів штучних!
І будуть гордими тоді
Талановиті вчителі талановитих учнів!

Автор: Коссе Н. П., учитель англійської мови Миколаївської ЗОШ І–ІІІ ст. № 57 ім. Т. Г. Шевченка.

Сподобалась тема? Тоді замовляйте:

 
 

Інструкція, як оформити замовлення на: http://osnova.com.ua/help/4/

Поділитися в Viber Залишити свій відгук