Сучасний урок ІКТ. Іновації

Як Тарасик перетворив смартфон на помічника. Мої педагогічні знахідки

11.07.2019 416 0

Ранок. Тарасик йшов до школи. Яскраве весняне сонце і поодинокі білі хмаринки на блакитному небі поліпшували настрій хлопчика, спонукали бажання вчитися і дізнаватися щось нове про навколишній світ. Хлопчик дивився навколо — на свіжу траву, різнокольорові квіти, дерева з молодими листочками. Погляд його зупинився на птахах, які сиділи на гілках одного з дерев і весело цвірінькали.

«Трава — the Grass , квітка — the Flower, дерево — the Tree», — згадав Тарасик нові англійські слова, які він вивчав вчора на уроці іноземної мови. «Птах?.. Птах?.. Птах?..  — не зміг схвильовано згадати Тарасик. — Я просидів учора весь вечір за комп’ютерною грою і слова до уроку англійської не вивчив»!

Думки Тарасика швидко змінювали одна одну: «Що тепер буде? А якщо вчитель перевірить знання слів? Яку оцінку я тоді отримаю? Яка ганьба перед хлопцями! Та й перед учителем буде соромно». Настрій його одразу зіпсувався. Від хвилювання Тарасик почав крутити в руках свій смартфон. І тут у нього виникла ідея.

Тарасик увімкнув смартфон, відкрив сторінку інтернет-перекладача і перевів слово «птах». «Але це не всі слова, що потрібно вивчити, — знову захвилювався хлопчик, — а інших я не пам’ятаю. Що ж робити?» У роздумах Тарасик зателефонував зі смартфона своєму другові Мишку, з яким і грав учора весь вечір через комп’ютерну мережу.

— Відкрий сайт нашого вчителя іноземної мови і завантаж останній урок, – порадив Мишко.

Тарасик завантажив урок і знайшов у ньому всі англійські слова, що потрібно було вивчити. Повторюючи слова по кілька разів, хлопчик швидко їх запам’ятав. І тут у нього виникла нова ідея.

— Мишко, — звернувся Тарасик до друга, зателефонувавши йому, — а якщо ми один одного перевіримо, як кожен з нас запам’ятав англійські слова?
Так і йшли Тарасик з Мишком до школи, питаючи один у одного англійські слова по смартфону. І добре, що цього дня окрім уроків англійської мови, у шкільному розкладі були тільки уроки фізкультури і праці, а окрім англійської домашнього завдання не було.

Тарасик цього дня отримав хорошу оцінку на уроці англійської та був дуже радий, що встиг вивчити до уроку нові слова. Але твердо вирішив, що тепер завжди буде виконувати домашнє завдання вчасно.

Автор: Кошелєв М. В, викладач державного навчального закладу «Слобожанський регіональний центр професійної освіти», м. Харків

Сподобалась тема? Тоді запрошуємо до перегляду вебінару:

QRутий урок або дещо про магію QR-кодів у навчанні

Мобільна революція в освіті

Також замовляйте:

 
 

Інструкція, як оформити замовлення на: http://osnova.com.ua/help/4/

Поділитися в Viber Залишити свій відгук