Сучасний урок Досвід виховання Інклюзія

Як сенсорні доріжки допомагають гіперактивним дітям?

14.04.2019 740 0

Усі розуміють про що саме і про кого саме йдеться. Розповімо про цікавий досвід, яким ділиться польська школа, розташована у провінції Манітоба (Канада). На підлозі шкільних коридорів безліч яскравих малюнків — доріжки, «класики», «змійки» тощо. Діти із величезним задоволенням плигають по цих малюнках під час перерви (а інколи  й під час уроку дітям дозволено вийти з класу, якщо вони збуджені та хочуть поплигати доріжками!). Таким чином гіперактивні діти позбавляються зайвої енергії. Це дає можливість, по-перше, самим дітям бути на уроці зосередженішими, а, по-друге, учні класу працюють продуктивніше. Директорка школи зазначає, що такі рішення мають превентивний характер та допомагають дітям, які не можуть всидіти весь урок на одному місці. До того такі сенсорні доріжки розвивають у дітей координацію, спонукаючи бути активними впродовж всього дня.

Поділитися в Viber Залишити свій відгук