Яким є український вчитель сьогодні: нічого, крім фактів

Про те, чим живе українських вчитель, скільки часу витрачає на професійну діяльність та чого прагне навчитися, стало відомо завдяки презентації, яка була оприлюднена під час освітньої серпневої конференції, – повідлмляє economistua.com

СТАТЬ

  • 96% українських педагогів – жінки.
  • 4% – чоловіки.

СІМЕЙНИЙ СТАН

  • 81% українських педагогів – заміжні/одружені.
  • 17% – незаміжні/неодружені.
  • 2% живуть у громадянському шлюбі.

СТИЛЬ ТА ІМІДЖ

  • 64% українських педагогів мають волосся середньої довжини або коротку зачіску.
  • 60% вважають найбільш доречним діловий стиль.
  • 58% завжди мають при собі сумку або портфель.
  • 41% носять окуляри.

ПОКАЗНИК УСПІШНОСТІ

  • 62% українських педагогів зійшлися на думці, що найвагомішим показником ефективності є успішність учнів.

До речі, з ними погоджуються 72% батьків учнів.

ПОВАГА ДО ПРОФЕСІЇ

На жаль, аж 82% педагогів зізналися, що відчувають недостатню повагу до своєї діяльності.

ЧАС, ВИТРАЧЕНИЙ НА ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

На учительські справи педагоги витрачають в середньому 49, 5 годин на тиждень.ї

Якщо відняти 8-годинний сон, виходить, що на вчителювання педагоги витрачають 62% усього свого часу з понеділка по п’ятницю.

ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • На запитання, чи достатньо 150 годин за 5 років для повноцінного професійного зростання (а саме такий обсяг є обов’язковим для підвищення кваліфікації) 37% відповіли «так».
  • 49% педагогів хотіли б збільшити кількість годин на підвищення кваліфікації.

СКІЛЬКИ КОШТІВ ВИТРАЧАЄТЬСЯ НА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

В середньому за рік педагоги витрачають на підвищення кваліфікації 2295 гривень (це приблизно 44 гривні на тиждень).

Найбільша сума, яка була витрачена – 120 тисяч гривень.

БАЖАНІ НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

  • Володіння іноземною мовою – 45% педагогів.
  • Профілактика професійного вигорання – 43%.
  • Створення нового освітнього простору – 39%. «Наскрізні» навички (навчання протягом життя, вирішення проблем, робота в команді і т. ін.) – 38%.
  • Навички ІКТ для викладання – 33%.
  • Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами до процесу навчання – 31%.

МАНДРІВКИ ТА РОБОТА ЗА КОРДОНОМ

71% педагогів ніколи не подорожували іншими країнами з туристичною, навчальною чи іншою метою.

88% педагогів не мають досвіду підвищення кваліфікації за кордоном (ні очно, ні дистанційно).

Про вільне володіння англійською мовою заявили 11% українських педагогів.

Матеріали взято з сайту: https://economistua.com