Які умови повернення замовлення?

 

У разі якщо ви отримали книги, які не замовляли, замість потрібних вам або у книзі є друкарські помилки або інші недоліки, ви можете повернути її та отримати правильний примірник.

 

По-перше зателефонуйте до відділу пошти за тел. (057) 731-96-35, повідомте про помилку, вони перевірять ваше замовлення та надішлють правильний екземпляр. Ви, у свою чергу, надсилаєте помилкову книгу до редакції. Витрати за пересилання будуть вирахувані з наступного замовлення.

 

Залишайтеся з нами!

Потрібна допомога?
Або знайдіть відповідь на своє запитання

Як зареєструватися на сайті?
Як увійти на сайт під своїм ім’ям?
Як перевірити, до яких журналів уже відкрито доступ?
Як зробити замовлення?
Як сплатити за замовлення?
Які варіанти та терміни доставки?
Які умови повернення замовлення?
Як оформити передплату?
Як отримати доступ до електронних версій статей?
Як стати консультантон ВГ «Основа»?
Як стати нашим автором?
Що таке електронна передплата?
Вартість електронної передплати
Які варіанти та терміни доставки журналів?

Як оплатити доступ до окремої статті за допомогою SMS?

Якщо ви не отримуєте журнали, що робити?

Яка різниця між поштовою та редакційною передплатою?

Як установити програму «Електронний конструктор уроку»?

Як налаштувати  необхідні параметри для роботи з програмою «Електронний конструктор уроку»?

Як працювати з програмою «Електронний конструктор уроку»?

Як оформити абонемент для "Методичного банку"?

 

 

На нашому сайті ви можете:

  • передплатити оn-line З6 науково-методичних журналів для вчителів;
  • замовити науково-методичну література, книги та посібники для ДНЗ, початкової, середньої та старшої школи згідно з останніми змінами у програмі, а також художньо-масову літературу;
  • придбати наочні матеріали, DVD та CD-диски, канцелярські товари;
  • користуватися електронним архівом журналів, починаючи з 2006 року;
  • дізнаватися про новини, акції видавництва та багато іншого.
Догори