Як працювати з програмою «Електронний конструктор уроку»?

 

1. Створення уроків та презентацій на основі запропонованих на диску матеріалів

 

1) Запустіть програму «Електронний конструктор уроку».

2) На панелі інструментів натисніть кнопку «Открыть урок».

3) У діалоговому вікні виберіть необхідний вам урок (Электронный конструктор урока – Уроки – Урок 06 Тихий океан — F-Урок 06 Тихий океан) і натисніть «Открыть».

4) У програмі «ЕКУ» відкрився урок, який вам пропонуємо ми, до нього вже створені конспект і презентація.

5) За необхідності ви маєте можливість вносити різні зміни: додавати свої ілюстрації, дидактичні та додаткові матеріали, редагувати конспект і презентацію і т. ін. Для внесення змін дотримуйте вищеописаної інструкції по роботі з елементами програми «Електронний конструктор уроку».

6) Після всіх внесених змін на панелі інструментів натисніть кнопку «Сохранить как», і у вас збережуться дві версії цього уроку (пропонована нами і створена вами).

2. Створення своїх уроків і презентацій за допомогою програми «Електронний конструктор уроку»

1) Запустіть програму «Електронний конструктор уроку».

2) На панелі інструментів виберіть кнопку «Создать урок» і натисніть на неї лівою клавішею мишки.

3) У діалоговому вікні, яке з'явилося на екрані, вкажіть шлях для створення уроку (наприклад: Рабочий стол – Мои документы – Электронный конструктор урока – Уроки).

 

4) Натисніть ОК.

5) У діалоговому вікні «Создание урока» пропишіть назву уроку.

Увага! 1) Назва уроку має бути тільки російською мовою. 2) У назві уроку забороняється використовувати будь-які знаки пунктуації (.,:; - І т. ін.).

Приклад назви уроку: Урок 01 Источники географических знаний

6)  Для того щоб додати вихідний матеріал (документ у форматі. Doc) в програму, виберіть і скопіюйте його в закладку «Полная версия урока».

7) У вікні закладки «Полная версия урока» відобразиться обраний вами вихідний документ.

8) За допомогою панелі інструментів ви можете відредагувати текст (вибір шрифту, його розмір, товщина букв, колір тексту і т.ін.).

9)  Для того щоб із цього матеріалу зробити готовий конспект уроку, виділіть необхідний для конспекту текст і натисніть кнопку «Добавить в конспект».

10) Натисніть кнопку «Отобразить разметку конспекта». Текст, доданий у конспект, забарвлюється в жовтий колір.

11) Щоб видалити текст із конспекту, поставте курсор в потрібне місце та натисніть кнопку «Выделить сегмент конспекта». У результаті блок тексту, який був доданий у конспект, стане, активним.

12) Натисніть кнопку «Скрыть из конспекта».

13) В результаті текст буде видалений із створюваного конспекту уроку.

14) Щоб додати до конспекту уроку додатковий або дидактичний матеріал, поставте курсор в те місце вихідного документа, куди треба додати матеріал, а потім у вікні «Дидактический и дополнительный материал» активуйте відповідно необхідний матеріал. Натисніть кнопку «Добавить в разработку урока».

15) Виділений матеріал відобразився в повній версії уроку.

16) Для додавання його в конспект уроку виконайте ті самі дії, що і в пункті 5.

17) Для того щоб зробити презентацію до уроку, додайте в повну версію уроку графічні елементи (картинки, малюнки, фотографії).

18)  Для цього в додатковому вікні «Презентация к уроку» виберіть потрібну вам картинку.

19)  Поставте курсор у повній версії уроку в те місце, куди вам треба вставити картинку, і натисніть кнопку «Добавить в разработку урока».

20)  Виділена картинка відображається в повній версії уроку.

21)  У додатковому вікні «Презентация к уроку» активуйте потрібний вам слайд.

22)  Виділіть у повній версії матеріал, який необхідно відобразити в презентації (текст, ілюстрації, таблиці, схеми) і натисніть кнопку «Добавить в текущий слайд».

23)  Відповідний матеріал відображається на слайді (див. вікно «Презентація до уроку»).

24) Натисніть кнопку «Отобразить разметку презентации», і ваш матеріал, доданий у презентацію, забарвлюється в зелений колір, а той, який доданий і в презентацію, і в конспект — у синій.

25) Якщо потрібно додати матеріал у попередній або наступний слайд, виконайте ті ж дії, що і в пункті 18, тільки для цього використовуйте кнопки «Добавить в предыдущий слайд» або «Добавить в следующий слайд».

Якщо потрібно додати матеріал в слайд 3, а створюється слайд 15, то в додатковому вікні «Презентация к уроку» активуйте слайд 3 і дійте за алгоритмом, описаним у пункті 18.

26) Для того щоб видалити матеріал із презентації, поставте курсор в потрібне місце в повній версії і натисніть кнопку «Выделить сегмент презентации» (блок, який був доданий у презентацію, стане активним).

27) Натисніть кнопку «Скрыть из текущего слайда».

28) У результаті матеріал буде видалений із презентації.

29)  Після закінчення роботи для збереження створеного уроку на панелі інструментів натисніть кнопку «Сохранить урок».

 

З відділом технічної підтримки роботи програми «Електронного конструктору уроку» можна зв'язатися за телефонами:

(057)731-96-35 

Київстар: 0961956819

Life: 0931661641

МТС: 0994379716

Дякуємо за увагу!

Потрібна допомога?
Або знайдіть відповідь на своє запитання

Як зареєструватися на сайті?
Як увійти на сайт під своїм ім’ям?
Як перевірити, до яких журналів уже відкрито доступ?
Як зробити замовлення?
Як сплатити за замовлення?
Які варіанти та терміни доставки?
Які умови повернення замовлення?
Як оформити передплату?
Як отримати доступ до електронних версій статей?
Як стати консультантон ВГ «Основа»?
Як стати нашим автором?
Що таке електронна передплата?
Вартість електронної передплати
Які варіанти та терміни доставки журналів?

Як оплатити доступ до окремої статті за допомогою SMS?

Якщо ви не отримуєте журнали, що робити?

Яка різниця між поштовою та редакційною передплатою?

Як установити програму «Електронний конструктор уроку»?

Як налаштувати  необхідні параметри для роботи з програмою «Електронний конструктор уроку»?

Як працювати з програмою «Електронний конструктор уроку»?

Як оформити абонемент для "Методичного банку"?

 

 

На нашому сайті ви можете:

  • передплатити оn-line З6 науково-методичних журналів для вчителів;
  • замовити науково-методичну література, книги та посібники для ДНЗ, початкової, середньої та старшої школи згідно з останніми змінами у програмі, а також художньо-масову літературу;
  • придбати наочні матеріали, DVD та CD-диски, канцелярські товари;
  • користуватися електронним архівом журналів, починаючи з 2006 року;
  • дізнаватися про новини, акції видавництва та багато іншого.
Догори